Beantwoord

Hussel voordelen zijn bij een nummer verdwenen

  • 3 June 2022
  • 8 reacties
  • 44 keer bekeken

Onlangs heeft het systeem van KPN me geholpen mijn adres te corrigeren, maar een van mijn telefoonnummers stond er niet in.

Ik kan MB delen niet gebruiken. 

Help alstublieft.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 June 2022, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @zhao, welkom op het forum, Om MB's te kunnen delen moeten alle abonnementen op hetzelfde adres staan. Als ik met de gegevens op je profiel kijk zie ik dat een Thuis abonnement en 1 mobiel abonnement zijn aangemeld voor de Husselvoordelen. Er was ook een ander nummer aangemeld geweest (dat nummer eindigt op 56), daar lijkt een ander adres bij te staan. Als je het adres van dat nummer aanpast naar hetzelfde adres als het Thuis abonnement kan dat nummer opnieuw worden toegevoegd, daarna zal MB's delen weer mogelijk worden. Zou je dat adres kunnen wijzigen?

Hi Jasper, het adres dat ik hier laat zien is hetzelfde, kun je me helpen het te wijzigen naar een nieuw adres? Bedank.

Reputatie 7

Je kunt het adres wijzigen via MijnKPN @zhaoWijzig je adres. Nadat je dat hebt gedaan kan ik het nummer opnieuw voor je aanmelden voor de voordelen.

Alle drie de adressen die ik zie zijn hetzelfde. Het zijn allemaal Schierstins. 

Dus ik weet niet waar het probleem zit.

Reputatie 7

Het gaat hierbij om de betaalgegevens, er lijkt een ander factuuradres te staan bij het genoemde nummer. Ik kan het ook voor je wijzigen, daarvoor kan je deze gegevens als extra check op je forumprofiel zetten: postcode + huisnummer van zowel het oude als nieuwe adres, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN die bij dat nummer wordt gebruikt. Gebruik bij het invullen alleen de vakjes waar 'Privé’ bij staat, nadat je dat gedaan hebt kan je hieronder een seintje geven, dan kan ik meekijken.

Hi Jasper, de informatie is gewijzigd.

Reputatie 7

Merci @zhao, de adressen komen nu overeen en ik heb het nummer voor je toegevoegd aan de voordelen. Daar zal je ook een sms’je over krijgen. Zodra de voordelen geactiveerd zijn krijg je daar nog een sms’je over.

Reputatie 7

Ik zie dat de voordelen inmiddels geactiveerd zijn bij het nummer @zhao!

Als we nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.