Beantwoord

Husselkorting en extra zenderpakket nog niet verwerkt

  • 3 October 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Beste,

 

De husselkorting en extra tv pakket is nog niet verwerkt. Zelf lukt het niet om dit te doen

 

Mvg Jurre

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 October 2021, 22:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Jurre91 hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Waar gaat het mis bij jou? Je vult je gegevens in op de aanmeldingspagina voor Hussel en wat gebeurt er dan precies? Krijg je een bepaalde foutmelding of iets dergelijks?

Uiteraard kijk ik graag even of het mij wél lukt, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:

Dag Maja,

 

Als ik na het invullen van de gegevens het formulier wil versturen, laad de pagina en zijn alle velden vervolgens weer leeg.

 

Mijn profiel is aangevuld. Mocht je nog wat nodig hebben dan hoor ik dat graag.

 

alvast bedankt!

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Het is mij net wel gelukt :muscle_tone2: :smiley:

Als het goed is ontvang je op korte termijn een mailtje waarin de aanmelding voor Hussel wordt bevestigd, mocht dat toch niet zo zijn, trek je dan weer even aan de bel hier @Jurre91?