Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt en kan geen mb's delen

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik krijg hussel niet geactiveerd. Heb alle mobiele abonnementen aangemeld  en TV en internet. Krijg dus kortingen niet, kan mb's delen en pluspakket is nu niet gratis

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 June 2022, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yippa. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de Hussel voordelen te activeren. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij wel lukt om alle diensten aan te melden voor de Hussel voordelen.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Yippa Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog kan gebruiken hierin, dan hoor ik dat graag!