Beantwoord

Husselkorting niet zoals afspraak verwerkt

  • 16 June 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Badge

Ik heb een maand geleden mijn abonnement verlengd in de KPN winkel. Daarbij zou ik mijn husselkorting behouden en € 26 per maand betalen.

Nu krijg ik vandaag twee facturen vanwege het omzetten van het oude factuursysteem (altijd van 1e van de maand) naar het nieuwe factuursysteem dat start op de dag van ingaan van het abonnement.

Daarnaast kreeg ik vandaag een bericht dat de voordelen bij mijn abonnement zijn veranderd naar 7

Op deze laatste factuur is mijn husselkorting van € 7,50 niet inbegrepen, en moet ik € 33,50 betalen.

Op de extra factuur voor de afrekening van de maand waar de verlening in ging is ook de husselkorting niet inbegrepen in de nieuwe periode en daardoor betaal ik ook voor die factuur ongeveer € 5 te veel.

Natuurlijk niet het bedrag wat ik verwacht had en wat is overeengekomen in de winkel.

Het lijkt dat er wat fout is gegaan bij het verrekenen van de husselkorting bij het omzetten.

Ik zou deze € 12,50 toch graag terug willen hebben, kan dit worden gecorrigeerd op mijn factuur?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 22 June 2022, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Mmvb en dank voor je berichtje :)

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling dus ik werp hier graag een blik op! Zou je daarom in je forumprofiel nog aan kunnen geven om welk 06 nummer het precies gaat? Ik zie namelijk dat er meerdere 06 nummers op jouw adres staan geregistreerd.  

Badge

Hallo @JanZ_ 

Ik heb mijn profiel aangevuld met mijn 06 nummer.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Mmvb , bedankt! Ik ben het meteen even voor je na gaan kijken en zie dat alles inmiddels goed staat in de systemen. Dat betekent dat de volgende nota weer helemaal moet kloppen. De korting van 12,50 euro die je nu bent misgelopen, heb ik voor je gecorrigeerd en dit bedrag wordt op je volgende factuur weer in mindering gebracht!

Badge

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de hulp!

Heel erg graag gedaan en mocht je ons in de toekomt nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden! Voor nu in ieder geval nog een mooie & zonnige dag toegewenst :)