Beantwoord

Husselkorting staat niet vermeld op bevestiging nieuw abonnement

  • 31 October 2022
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag mijn SIM only verlengd, daarbij opgegeven dat ik al een internet abo heb, op hetzelfde adres, resulteert in een korting van € 2,50... Deze zie ik wel in de bestelling, maar niet in het contract staan.

Gaat dit wel goed op de volgende factuur? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 October 2022, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @driemaster ,

In het contract staat de Husselkorting niet vermeld. De reden hiervoor is dat je die korting alleen maar krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Wat betreft de factuur: Vaak gaat het in één keer goed, maar niet altijd. Je kunt de korting ook zelf aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden  

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Noordzee,  aanmelding gedaan! We wachten af.

Reputatie 7
Badge +7

@Noordzee Ik ga gemakshalve ervan uit dat ‘Internet en bellen van XS4ALL’ er ook onder valt? 

Reputatie 7
Badge +28

Jahoor @driemaster ,

Internet via xs4all valt er ook onder. 

Reputatie 7
Badge +7

@Noordzee Thanks, we houden de vinger aan de pols…!

Fijne avond verders

Reputatie 7
Badge +7

@Noordzee Oeps! Iets te snel op het beste antwoord geklikt, moet bij jou staan natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +7

@Noordzee Het is helemaal voor de bakker! In MijnKPN gezien dat abo nu goed staat! Nogmaals dank voor de tip!

Reputatie 7
Badge +28

Fijn zo👌🏾 En graag geholpen natuurlijk !