Beantwoord

Husselkorting voor mobiele abonnement mist op de factuur

  • 22 April 2022
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Beste,

 

In mijn KPN ID staan al mijn thuis internet en mobiel abonnement, maar is er al vanaf februari niet meer mijn husselkorting verrekend op mijn mobiele abonnement. Ik heb het al een paar keer geprobeerd om aan te melden via de aanmeldpagina van kpn hussel, maar hier kom ik niet verder. 

Kunnen jullie dit aanpassen en mijn gemiste korting verrekenen? 

Alvast bedankt! 

 

Groeten, Mark 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 April 2022, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen Mark, @Marsv! Fijn dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum!

Ik kijk graag met jou mee. Wil jij jouw klantgegevens via jouw Forum profiel doorgeven? Alles wat je invult in de vakjes waar “privé” achterstaat, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators. Ik ontvang graag de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • 06 nummer
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik heb alles ingevuld! 

Reputatie 7
Badge +16

Na een aantal vrije dagen, weer een reactie van mij!

Bedankt voor jouw gegevens! Je voldoet nog steeds aan de voorwaarden van de Hussel voordelen, dus ik heb ze bij deze weer voor jou aangemeld. Er volgt nog een bevestiging per e-mail/ SMS. De misgelopen Husselkorting voor de periode van 22 maart 2022 t/m 30 april 2022 heb ik gecrediteerd. Dit creditbedrag wordt automatisch verrekend met een volgende factuur.

Excuses voor het ongemak!