Beantwoord

Husselkorting wel/niet actief?

  • 23 April 2022
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Reputatie 2

Hi KPN,

 

Ik heb een mobiel abonnement en een thuis hussel abonnement, echter krijg ik nog geen hussel korting op mijn mobiel abonnement en de bevestiging van Disney+. Bij het aanvinken ga hij op de KPN wel de husselkorting in het overzicht , maar na dat proces is deze niet meer zichtbaar en het totaalbedrag valt nu hoger uit.

Het gekoppelde 06 nummer is niet meer aktief bij XS4ALL compleet (op het adres zijn namelijk 2 vaste DSL verbindingen, XS4ALL en KPN ). In het overzicht van MijnKPN staat het juiste 06 nummer + de thuis DSL verbinding. Beide hetzelfde factuuradres.

 

Bij de opties van DSL thuis , staat het volgende :

 

Disney+ € 8.99  p/mnd Opzeggen kan vanaf xx-xx-2022 Hussel Entertainmentkorting

Maar de korting van € 5,- staat er niet bij in het totaal overzicht en de bevestigingsmail met het overzicht van KPN-Disney+

Het activeren van de husselkorting via de desbetreffende site lukt ook niet.

 

Vraag : is nu wel/niet de korting actief. Zo niet , wat te doen om het wel actief te krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 April 2022, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @nl1mrd, welkom! Ik zie de korting bij je thuis abonnement nog niet aanstaan inderdaad. Om hem opnieuw aan te melden moeten we je mobiele nummers koppelen aan je KPN abonnement in plaats van het oude XS4all abonnement. Omdat jij en ik dit zelf niet kunnen heb ik hier een ticket voor aangemaakt. Zodra hier iets in verandert krijg je daar bericht over! Ik ga er vanuit dat dit met een paar werkdagen geregeld is.