Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

  • 25 October 2021
  • 141 reacties
  • 8536 keer bekeken
Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!
Reputatie 7
Badge +17

In oktober 2019 hebben wij KPN Hussel geïntroduceerd. Wanneer je Internet, TV, Mobiel en Entertainment combineert, krijg je extra voordeel. In dit topic leg ik uit wat de Husselvoordelen zijn en waar je aan moet voldoen om deze te krijgen. Heb je nog abonnementen van vóór oktober 2019? Lees alles over KPN Compleet op onze website.

Let op! De informatie in dit topic is verouderd. Voor actuele informatie, zie:

 

Welke voordelen krijg je?

We waarderen onze klanten. Daarom krijg je leuke extra's als je Internet, TV, Mobiel en Entertainment van KPN combineert.
 

Gratis Pluspakket 

Nieuw: Geniet van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series met het Pluspakket. Leuk voor jong en oud. Je krijgt van ons het Pluspakket gratis als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert. Krijg je nu Entertainmentkorting en heb je alleen het Pluspakket als Entertainmentoptie in jouw pakket? Dan vervalt de Entertainmentkorting hierop. Je kunt deze natuurlijk wel gebruiken voor een andere Entertainment optie (zie hieronder). Betaal je nu voor het Pluspakket, dan krijg je deze vanaf november gratis.

 

€ 5,00 Entertainmentkorting

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,00 Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit NetflixSpotifyFilm1ESPN CompleetXbox Game Pass Ultimate of Viaplay. Ben je even klaar met ESPN en wil je graag Film1? Geen probleem! Je kunt elke maand makkelijk wisselen tussen deze entertainmentopties. Neem je geen van de entertainmentopties meer af, dan komt de korting te vervallen.

 

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, is afhankelijk van het mobiele abonnement dat je gekozen hebt. Kies je bijvoorbeeld voor KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

 

MB's delen

Met twee of meerdere mobiele abonnementen van KPN, kan je onderling MB's delen. Heb jij iedere maand MB's over en heeft jouw partner, huisgenoot of dochter juist tekort? Deel jouw MB's eenvoudig via MijnKPN. Je kunt met iedere bundel MB's delen, dus ook met KPN 0 GB. Met KPN Unlimited deel je elke maand tot 50 GB. Met een extra 0 GB abonnement heb je zo dus een Unlimited én een 50 GB abonnement.

 

Onderling gratis bellen

Heb je twee of meer mobiele abonnementen en/of vaste telefonie van KPN, dan kan je onderling gratis bellen. Je hoeft alleen de telefoonnummers op hetzelfde adres (max 10) aan te melden bij KPN en jullie bellen onderling helemaal gratis.

 

 

Wat zijn de voorwaarden van KPN Husselvoordelen?

Je komt in aanmerking voor Husselvoordelen als je consumenten en/of kleinzakelijk Hussel Internet, TV, Mobiel en/of Entertainment van KPN combineert én deze abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. 

Alle abonnementen binnen 1 registratie moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode 1000 AA met huisnummer 2A.

  • Voor KPN Mobiel abonnementen is het factuuradres leidend.
  • Voor KPN Thuis abonnementen is het leveringsadres leidend.

 

Je ontvangt géén Husselvoordelen bij de volgende producten of diensten:

 

De Husselvoordelen komen te vervallen zodra je niet meer voldoet aan de voorwaarden. Ga je bijvoorbeeld verhuizen, vergeet dan niet om ook het adres van jouw mobiele abonnementen te wijzigen. Doe je dit niet, dan komen de voordelen te vervallen.

De uitgebreide voorwaarden voor Husselvoordelen vind je hier.

 

 

KPN Hussel in combinatie met andere (KPN) abonnementen

Maar hoe zit dat dan als je nog een oud KPN abonnement hebt? Je kunt deze én abonnementen van andere merken van KPN (Telfort en XS4ALL) met elkaar combineren om extra voordeel te krijgen. Welke voordelen je krijgt, is afhankelijk van de abonnementen die je hebt.

  • Combineer je meerdere KPN abonnementen van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je op deze abonnementen KPN Compleet voordelen.
  • Combineer je een Telfort abonnement met één of meerdere KPN abonnementen, dan krijg je Telfort Compleet voordelen op het KPN abonnement.
  • Combineerde je bij Telfort meerdere Telfort abonnementen, dan krijg je op deze abonnementen nog steeds Telfort Combivoordeel nu deze gemigreerd zijn naar KPN.
  • Combineer je een XS4ALL abonnement met één of meerdere KPN abonnementen, dan krijg je XS4ALL Compleet voordelen op alle abonnementen.

 

De voordelen zijn met KPN Husselvoordelen én met elkaar te combineren. Klik op de spoiler voor een concreet voorbeeld.

Familie Jansen heeft de volgende abonnementen:

  • Voor internet en televisie heeft de familie Telfort Thuis
  • Vader Jansen heeft Telfort Mobiel
  • Moeder Jansen heeft KPN Mobiel (van vóór 8 oktober 2019)

De Familie Jansen combineert hiermee Telfort abonnementen, een oud KPN Mobiel abonnement en een nieuw KPN Hussel abonnement. Extra veel voordeel. Welk voordeel krijgen ze precies?

  • Telfort Combivoordeel voor het combineren van Telfort Thuis en Telfort Mobiel
    • keuze uit een van de volgende voordelen voor Telfort Thuis: €5,- korting, gratis ESPN Compleet, of gratis Pluspakket
    • dubbele data voor Telfort Mobiel
  • Telfort Compleet voor het combineren van Telfort met KPN Mobiel
    • korting op het mobiele abonnement (hoogte afhankelijk van het type abonnement)
    • dubbele data en minuten/sms op mobiel

De oudste thuiswonende dochter van Familie Jansen besluit ook een KPN abonnement af te sluiten. Omdat er al een ander mobiel abonnement van KPN aanwezig is, krijgt zij de volgende voordelen:

  • korting op het mobiele abonnement (hoogte afhankelijk van het type abonnement)
  • onderling MB’s delen
  • onderling gratis bellen

Ook het reeds aanwezige KPN Mobiel abonnement krijgt extra voordelen, omdat deze nu ook gecombineerd wordt met een ander mobiel abonnement van KPN. Hierdoor krijgt moeder Jansen ook nog de volgende KPN Compleet voordelen (want abonnement van vóór 8 oktober 2019):

  • onderling gratis bellen
  • onderling MB’s delen

 

 

Veelgestelde vragen

Krijg ik automatisch voordelen wanneer ik een KPN Hussel abonnement afsluit?
Ja, de voordelen worden in principe automatisch verrekend. Daar hoef je niks voor te doen. Je ziet de voordelen terug op de factuur. Als je gebruikt wilt maken van Entertainmentkorting moet je wel zelf een entertainmentoptie kiezen. De € 5,00 korting op je internetabonnement verrekenen we automatisch.

Heb je meerdere producten van KPN, maar ontvang je nog geen korting? Bekijk en activeer hier je voordelen.

 

Als ik meerdere entertainmentopties kies, krijg ik dan meer korting?
Nee, je krijgt één keer € 5,00 entertainmentkorting, ongeacht het aantal entertainmentopties.

 

Ik wil alleen Internet en Mobiel, maar geen TV. Kan ik alsnog Entertainmentkorting krijgen?
Ja, dat kan. Als je kiest voor Spotify of Netflix kun je Entertainmentkorting krijgen op je internetabonnement. Andere entertainmentopties zoals ESPN en Film1 zijn alleen voor klanten die ook TV in hun KPN abonnement hebben.

 

Ik ben al klant bij KPN en heb het Pluspakket voor € 9,99. Krijg ik deze nu ook gratis?
Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Om ook de lagere prijs van € 6,99 te krijgen, kun je via MijnKPN je abonnement verlengen naar KPN Hussel Thuis. Dit kan vanaf 3 maanden voor het einde van jouw contract.

Heb je het Pluspakket nu gratis met KPN Compleet? Dan blijft het Pluspakket gratis wanneer je overstapt naar KPN Hussel Thuis.

 

Ik krijg nu € 5,00 Entertainmentkorting op het Pluspakket, wat gebeurt hiermee?
Het Pluspakket wordt vanaf 1 november stap-voor-stap gratis aangezet voor alle klanten die KPN mobiel, internet én televisie combineren. Heb je naast het Pluspakket nog één of meer van de andere entertainmentopties in jouw abonnement? Dan blijf je de € 5,00 Entertainmentkorting behouden. Is het Pluspakket jouw enige entertainmentoptie? Dan komt de Entertainmentkorting te vervallen. Je kunt in dat geval natuurlijk altijd een andere entertainmentoptie aanzetten en genieten van de Entertainmentkorting.

 

Met KPN Compleet kon ik wisselen tussen ESPN en het gratis Pluspakket, blijft dit bestaan?
Zolang je KPN Compleet voordelen hebt, kun je het gratis zenderpakket wisselen. Heb je Hussel Internet en TV? Dan geldt dit niet. Het Pluspakket is hier namelijk standaard gratis. Wel kun je dan jouw € 5,00 Entertainmentkorting gebruiken bij een abonnement op ESPN Compleet.
 

Vanaf wanneer krijg ik als nieuwe klant het gratis Pluspakket?
Wanneer jouw abonnementen (Internet, TV en Mobiel) zijn geactiveerd, krijg je jouw voordelen. Dit is ook het moment dat je het Pluspakket gratis krijgt.

 

Ik combineer KPN Thuis met Mobiel Internet (data only), krijg ik het Pluspakket ook gratis?
Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Als je KPN Thuis combineert met alléén KPN Mobiel Internet (data only) dan krijg je geen Husselvoordelen op jouw KPN Thuis abonnement. Wel kun je genieten van mobiele Husselvoordelen, zoals € 5,00 korting op KPN Mobiel. Heb je naast KPN Mobiel Internet nog meerdere KPN Mobiel abonnementen op jouw adres, dan kun je met KPN Mobiel Internet ook MB's delen.


Laatst bijgewerkt: 09-03-2022


141 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Kijk eens aan! :grinning: Dat is nog eens goed nieuws dat KPN hun klanten weer extra gaat belonen met KPN Hussel.

@Denise_

Jammer dat ik met Alles-in-1 weer buiten de boot val met m'n pluspakket. Klantdiscriminatie. Ik combineer toch ook????

Ik ben al klant bij KPN en heb het Pluspakket voor € 9,99. Krijg ik deze nu ook gratis?
Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Om ook de lagere prijs van € 6,99 te krijgen, kun je via MijnKPN je abonnement verlengen naar KPN Hussel Thuis. Dit kan vanaf 3 maanden voor het einde van jouw contract.

 

Verder staat er nog Fox Sports in je FAQ. Dat heet sinds dit jaar ESPN.

Reputatie 7
Badge +10

Is de naam veranderd naar Hussel Thuis? Ik zie bij mijn eigen abonnement Hussel Internet 100.

Kom ik dan ook in aanmerking voor het gratis Pluspakket met mijn huidige abonnementsvorm? 
 

Reputatie 7

Jammer dat ik met Alles-in-1 weer buiten de boot val met m'n pluspakket. Klantdiscriminatie. Ik combineer toch ook????

Hoezo val je dan buiten de boot, dan heb jij het pluspakket toch gratis?

Nee, ik het nu ESPN gratis, @wjb . Dat is door de prijs net voordeliger om gratis te hebben (Compleet) dan het pluspakket als je ze beide hebt.

Reputatie 7

En waarom val jij dan buiten de boot?

Reputatie 7
Badge +10

@PeterG Ligt er aan of de prijs dusdanig gaat stijgen dat er alsnog verkapt voor betaald wordt net als destijds met KPN compleet ;-) 

@Anneke-Anna 

Heb je ook Interactieve TV van KPN? Dan lijkt het me toch dat je met je Hussel abo het pluspakket gratis gaat krijgen.

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna

Heb je ook Interactieve TV van KPN? Dan lijkt het me toch dat je met je Hussel abo het pluspakket gratis gaat krijgen.

Ik heb inderdaad thuis, hussel internet en mobiel. De naamswijziging komt hier even niet binnen 😴🥱

En waarom val jij dan buiten de boot?

Hierom, @wjb 

Ik ben al klant bij KPN en heb het Pluspakket voor € 9,99. Krijg ik deze nu ook gratis?
Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Om ook de lagere prijs van € 6,99 te krijgen, kun je via MijnKPN je abonnement verlengen naar KPN Hussel Thuis. Dit kan vanaf 3 maanden voor het einde van jouw contract.

 

En waarom draait de editor toch steeds het inspringen van de quote's en tekst om???

Reputatie 7

En waarom val jij dan buiten de boot?

Hierom, @wjb 

Ik ben al klant bij KPN en heb het Pluspakket voor € 9,99. Krijg ik deze nu ook gratis?
Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Om ook de lagere prijs van € 6,99 te krijgen, kun je via MijnKPN je abonnement verlengen naar KPN Hussel Thuis. Dit kan vanaf 3 maanden voor het einde van jouw contract.

Dat is niet "buiten de boot vallen" maar "profiteren van". Ik hoop dat je begrijpt dat jouw voordeel (gratis ESPN) veel meer is dan dan die €5,- korting op het (lange tijd terug) in prijs verlaagde Pluspakket. Zelfs de Alles-in-1 abonnee die KPN Compleet is met alleen het Pluspakket betaalt daarvoor €1,99 minder dan de KPN Hussel abonnee.

Reputatie 7
Badge +7

Nee, ik het nu ESPN gratis, @wjb . Dat is door de prijs net voordeliger om gratis te hebben (Compleet) dan het pluspakket als je ze beide hebt.

Ik had Compleet en had daarbij ESPN gekozen, dus niet het Pluspakket. Ben in augustus overgestapt naar Hussel en kom daarmee net wat goedkoper uit. Heb daarvoor wel de lagere snelheid gekozen (omdat ik snelheid niet relevant vind en omdat ik hier tóch een hogere snelheid krijg dan mijn contract).

Zeker nu het Pluspakket (gratis) wordt aangezet, is Hussel zeker interessanter dan mijn vorige Compleet-abo. Is dat voor jou @PeterG dan niet zo?

Reputatie 7

...

Reputatie 7
Badge +7

----

Maar het Pluspakket is helemaal niet gratis bij Hussel.

Waar komt dat misverstand toch vandaan?

Ik heb het over de situatie als het (vanaf november) wordt aangezet/toegevoegd in Hussel. 

Volgens mij kom ik niet voordeliger uit. Kom nu met m'n huidige ‘aanbod’ omgerekend naar Hussel zelfs ietsje duurder uit. Ook met straks gratis plus bij Hussel…….

snelheid 50 Mb/s (is nu 70/30 en wordt straks met FttH 70/70, zat voor mij alleen)

1 ITV ontvanger, 1 digitenne ontvanger, opnemen, ESPN, pluspakket, Videoland, Gay tv, vast telefoonnummer (wil ik toch nog aanhouden), Ziggo Sport Totaal*

Z.S.T. ben ik van plan te stoppen als F1 er niet meer op is.

Reputatie 7

...1 ITV ontvanger, 1 digitenne ontvanger, opnemen,...

Is "opnemen" dan ook gratis of betaal je nu het volle pond?

Als je het volle pond betaalt, zou je dan niet beter naar 2 TV ontvanger met opnemen kunnen gaan?

Dat zou… kunnen @wjb . Maar dan moet er een kabel naar de slaapkamer en dat is een bewerkelijke route. Meerdere keren gaten boren door muren.

Opnemen heb ik nu als voordeel, maar dat vervalt dan ook als ik stop met “Compleet”.

Slaapkamer nu dmv Chromecast (geheel draadloos met wifi). Per saldo dus hetzelfde. Hoewel niet helemaal gezien mijn voordeel.

Ik laat het maar zo. Verschillen blijven marginaal. Hier in het voordeel van mijn huidige pakket.

Reputatie 7
Badge +19

@Denise_

……. Verder staat er nog Fox Sports in je FAQ. Dat heet sinds dit jaar ESPN.

Oeh, scherp van je, dank voor het seintje :)

Reputatie 7
Badge +22

Dus als ik het goed begrijp betaal ik vanaf oktober het Pluspakket niet meer? Ik betaal het Pluspakket nog steeds:

 

Reputatie 7
Badge +7

@Dennis Schreve Niet vanaf oktober maar vanaf november. 

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Niet vanaf oktober maar vanaf november. 

Dank voor je terugkoppeling @Katana321, ik heb er schijnbaar eroverheen gelezen. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +24

Wat ik er van begrijp is dat je het Pluspakket dan gratis krijgt, maar de Husselkorting vervalt dan? Dan is het voordeel dus € 1,99? 🤔

En wat nu als iemand het Pluspakket helemaal niet wil? En gewoon 5 euro Husselkorting wil houden? Is daar een keuze in?

Reputatie 7

Wat ik er van begrijp is dat je het Pluspakket dan gratis krijgt, maar de Husselkorting vervalt dan? Dan is het voordeel dus € 1,99? 🤔 

Nee, het husselvoordeel van €5,- kan je dan voor bijvoorbeeld Netflix, Spotify of ESPN :confounded: gebruiken.

Reputatie 7

Ik ben benieuwd wat er met mijn abonnement gaat gebeuren.

Aan de éne kant wordt er gezegd dat ik een Hussel Entertainmentkorting zou hebben maar als je naar het kostenoverzicht kijkt dan zie je er geen staan.

Ik hoop dat KPN op basis van de bovenste helft het Pluspakket gratis maakt maar ik ben bang dat er voor mij niets zal veranderen.

Ik heb dus wel Internet, TV en Mobiel.

De vraag is nu of Mobiel Internet ook recht geeft op het  gratis Pluspakket.

Je mobiele internet abonnement heet toch geen Hussel @wjb ?

Reageer