Beantwoord

Husselvoordelen ontbreken bij een van de 2 nieuwe mobiele abonnementen

  • 12 July 2022
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

Op één van mijn twee mobiele abonnementen mis ik het husselvoordeel. Abonnement is op 20-06 ingegaan. op abonnement dat later is ingegaan (11-07) zie ik wel het husselvoordeel al staan.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 July 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JacovanH 

 

Zie die 2 nummers dus niet als in MijnKPN kijkt bij Bekijk je voordelen?

Je kan de ontbrekende nummers via onderstaande link alsnog aanmelden voor Husselvoordelen:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Mocht dat niet werken dan kan je bellen met de klantenservice op 0800-0402

of anders hier je profiel invullen (dan ook de mobiele nummers zonder voordeel daar vermelden) en wachten tot een KPN medewerker reageert, dan kan die dat voor je in orde maken.

Dank voor je reactie,

Ik zie enkel de Husselvoordelen bij thuis en één van de twee mobiele nummers. Het nummer waarbij Husselvoordeel voordeel ontbreekt (opnieuw) aanmelden werkt helaas niet.

Heb de mobiele nummers toegevoegd aan het profiel en hoop dat dit opgepakt wordt.

Reputatie 7

Hoi @JacovanH, dat de voordelen bij een van de nummers missen is typisch inderdaad. Ik kijk graag met je mee of ik er meer over kan zien. Kan je daarvoor ook de laatste 3 cijfers van beide 06-nummers nog toevoegen aan je forumprofiel (dit kan bij 'Persoonlijke opmerkingen’)? Dan heb ik de gegevens volledig om er een blik op te kunnen werpen.

Heb nu ook de laatste 3 cijfers van beide 06-nummers nog toegevoegd aan forumprofiel (bij 'Persoonlijke opmerkingen’)

Reputatie 7

Dank je voor de toevoeging @JacovanH. Het nummer wat eindigt op 50 is zo te zien nog niet aangemeld voor het huishouden. Ik heb deze nu alsnog toegevoegd, dat lijkt direct gelukt te zijn. Er staat nu een vinkje bij dat MB's delen mogelijk moet zijn met het andere nummer (eindigend op 78).

De 2.50 korting op het 50-nummer wordt nog geactiveerd, die zal je per de datum van vandaag op de volgende factuur zien staan.

Dank, is hiermee opgelost, zie nu alles goed staan.

Reputatie 7

Helemaal goed, graag gedaan @JacovanH

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.