Beantwoord

Husselvoorwaarden nog steeds niet actief en ik kan me ook niet aanmelden

  • 24 October 2022
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn Husselvoordeel heb ik nog niet mogen ontvangen. Ik kan me ook niet aanmelden en de bestelling is allang geleverd. We zijn al 3 maanden verder inmiddels. Hoe word dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 October 2022, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Kevdaph, welkom op het KPN Forum!

Ik begrijp dat de Hussel voordelen nog niet actief zijn. Het lukt je ook niet om deze aan te melden via Nog geen voordelen? Meld je hieronder aan ? Als je een foutmelding te zien krijgt, lees ik graag welke dat precies is.

Wil jij jouw forum profiel aanvullen met het 06 nummer(s) wat ook aangemeld moet worden? Graag hier een seintje zodra je dat gedaan hebt, dan kijk ik met jou mee!

Ik heb hetzelfde probleem. 
Meerdere malen geprobeerd Hussel korting aan te melden maar krijg steeds foutmelding dat het niet is gelukt, of dat de korting al actief is. 
Maar vandaag de factuur ontvangen, 5 euro entertainment korting staat er niet op. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Mijn collega's in de winkel hebben de Entertainmentkorting van €5,- alsnog voor jou geactiveerd, @Dennis_25 ✅.

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn dochter en ik hebben een KPN MObiel abonnement naast een Alles-in-1 voor thuis, maar ik zie haar telefoonnummer niet bij de voordelen staan in het overzicht. Alleen thuis en mijn mobiele abonnement.

Als ik haar nummer probeer toe te voegen dan krijg ik dit:

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.