Beantwoord

Ik heb ineens geen recht meer op het gratis Pluspakket, terwijl ik mijn KPN Compleet samenstelling niet heb veranderd

  • 21 May 2022
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik heb al meerdere jaren Internet, TV en vaste telefonie van KPN en 2 mobiele nummers bij Simyo.
Tijdens een telefonisch contact een paar jaar geleden gaf KPN mij aan dat ik recht had op gratis Pluspakket. Of ik dat aan wilde. Blijkbaar was dit gratis in de oude combinatie pakketten van de kpn.
OK, aan laten zetten.
Tot mijn verbazing kwam er in februari 22 bericht dat ik er geen recht op had en het uitgezet zou worden.
Gebeld, vergissing, weer aangezet (met maand niet beschikbaarheid).
Nu, mei 2022, weer bericht ontvangen dat ik er geen recht op heb en dat het weer uitgezet wordt.
Gebeld, KPN zet het niet meer gratis aan.
Kortom:
ik heb een compleet pakket. Volgens mij is dat in de oude vorm vóór hussel met mobiel van simyo mogelijk.
Nieuwe klanten krijgen van alles, bestaande klanten worden financieel alleen maar steeds verder geknepen..
Wel de prijzen weer flink verhogen en gratis voorzieningen steeds verder terugschroeven.
 

Ik heb toch KPN compleet? Simyo is toch van KPN (dochter)….in de oude kpn was simyo akkoord, in de hussel niet meer, maar ik heb geen hussel.
Vreemd allemaal zoals dit moet gaan.
Telefonisch kunnen ze het ook niet duidelijk toelichten, alleen maar dat ik er geen recht op schijn te hebben en dat ik maar naar Simyo moet bellen.

niemand bij kpn kan daar duidelijkheid over geven. Het blijft vreemd dat kpn mij zelf compleet aanbiedt en dit nu verwijderd tenzij ik ervoor ga betalen. Ik denk eraan om na jaren tevreden te zijn toch maar eens naar een andere leverancier te gaan kijken.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 May 2022, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij heeft u met een Simyo abonnement nooit recht gehad op het gratis Pluspakket. Dat Pluspakket is alleen gratis met een mobiel abonnement van KPN zelf. Niet van Simyo. Linkje:

https://forum.kpn.com/internet-9/gevolgen-kpn-compleet-bij-overstap-naar-simyo-540835

Waar een KPN medewerker zegt:

"Het gratis Pluspakket komt bij de overstap wel te vervallen omdat KPN Compleet vervalt."

Het gaat hier over een overstap van het mobiele abonnement naar Simyo.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tjd ,

Ik heb al meerdere jaren Internet, TV en vaste telefonie van KPN en 2 mobiele nummers bij Simyo.
 

Ik heb toch KPN compleet? Simyo is toch van KPN (dochter)….i

Je bent denk ik in de war met Simyo Compleet. Daar kun je wel in aanmerking voor komen.

Maar daarvoor moet je bij Simyo zijn :

https://www.simyo.nl/blog/simyo-compleet/

Kennelijk heb je lange tijd bij KPN ten onrechte geprofiteerd van een gratis pluspakket. 

Reputatie 7
Badge +24

Kennelijk heb je lange tijd bij KPN ten onrechte geprofiteerd van een gratis pluspakket. 

Dat denk ik inderdaad ook ja.

Reputatie 7
Badge +8

Kennelijk heb je lange tijd bij KPN ten onrechte geprofiteerd van een gratis pluspakket. 

Dat denk ik inderdaad ook ja.

En toen ze dat ontdekte hebben ze dat weer uitgezet wat logisch is.

Reputatie 7

Hoi @tjd, het klinkt inderdaad alsof je het Pluspakket nooit gratis had kunnen hebben maar dat die toch was aangezet. Bij een correctie kan het pakket dan uitgezet worden, waarmee het gecorrigeerd wordt. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik daar ook een blik voor je op werpen, maar de kans is groot dat ik je hetzelfde zal vertellen als de klantenservice heeft verteld.Â