Beantwoord

Ik kan geen MB's delen

  • 10 November 2022
  • 8 reacties
  • 80 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

MB's delen met mijn partner lukt niet ik heb van alles geprobeerd wat kan ik doen


 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 November 2022, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dra , in het volgende artikel in de Kennisbank wordt alles uitgelegd.

Op welk punt gaat het fout? Krijg je een foutmelding?

Reputatie 7
Badge +19

Ben je eruit gekomen met de instructie? @Dra 

Hallo @Dra , in het volgende artikel in de Kennisbank wordt alles uitgelegd.

Op welk punt gaat het fout? Krijg je een foutmelding?

 

Ja dat heb ik natuurlijk al lang gedaan maar helaas ben niks verder gekomen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dra , dan kom ik toch terug op mijn eerdere vraag

Op welk punt gaat het fout? Krijg je een foutmelding?

We kunnen niet meekijken en we ‘zien’ alleen wat jij verteld. Geef dus zoveel mogelijk informatie.

Zet privégegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Als ik naar MB's delen ga en ik ga naar automatisch komt er geen nr te staan met wie ik wil delen 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dra , zijn alle mobiele nummers wel aangemeld in 1 huishouden?

Heb je de in het topic genoemde stappen al doorlopen?

MB's delen lukt niet

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan is jouw mobiele nummer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld jouw mobiele nummer dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met ons op: 0800 0402 (gratis).

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het tweede 06-nummer nu voor je aangemeld. Mochten er er in de toekomst nog meer mobiel nummers bijkomen kun je dit zelf regelen via het formulier. 

Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?

Ontvang je al voordelen, maar wil je een extra mobiel abonnement aanmelden? Vul hieronder het adres in waarop je je KPN abonnement hebt afgesloten en het mobiele telefoonnummer waarop je al voordeel ontvangt. Klik vervolgens op Toevoegen om een extra mobiel telefoonnummer aan te melden.

OK