Beantwoord

Ik krijg geen entertainment korting

  • 22 October 2022
  • 1 reactie
  • 227 keer bekeken

Ik heb kpn tv, internet en mobiel. Nu heb ik via kpn een Spotify abbonement afgesloten maar staat de entertainmentkorting niet op de factuur en heb ik gewoon de volle 14,99 betaald voor Spotify. Hoe zorg ik dat de korting word toegepast? Heb al gebeld met kpn. Meneer was een mail aan het opstellen voor zijn collega, verbinding werd verbroken en uiteraard niet meer terug gebeld of mail ontvangen van kpn. Als ik nu zelf terug bel krijg ik weer iemand anders er aan die van niks weet.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 26 October 2022, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Sharon 88! Het komt regelmatig voor dat de korting niet op de eerste factuur staat. De reden is dat het koppelen van de producten pas een paar uur na het opmaken van de eerste factuur gebeurt. Wel wordt per dag gerekend welke korting je krijgt. Op je tweede factuur staat dan dus zowel de korting van de lopende maand als de vorige maand.

Het is wel goed om te controleren of de korting is toegepast. Dat kan je zien in de KPN ID app. Ga daar naar “Profiel”, rechtsonderin. Vervolgens naar “Abonnementen”. Klik daar op “Voordelen bekijken”. Daar zie je staan welke voordelen je hebt en per welke datum deze actief zijn.

Als daar de korting nog niet staat, meld je dan aan op de KPN Hussel pagina

Laat je hier weten of de korting al liep?