Beantwoord

Ik wil graag een offerte aanvragen

  • 23 October 2022
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Mijn huidige abonnement is afgelopen per 21.10.2022. Wat kunnen jullie me aanbieden. Hetzelfde als vorig jaar ? Tevens wil ik u vragen om naar mijn draadloze verbinding kastjes te kijken 2 van de drie werken niet goed zou er graag twee willen opsturen en er 1 goede voor terug willen ontvangen omdat we er maar twee gebruiken.  Werken mijn WiFi versterkers nog want de WiFi verbinding wordt steeds slechter in huis. En ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen want eentje doet het niet consequent. Ik speel open kaart met u Ziggo wol me heel graag overhalen en heeft me het volgende aanbod gedaan 12 maanden 50 procent korting en 12 maanden ziggo sport totaal.  Ik hoor graag wat u me kan aanbieden. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2022, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Dag @Cris Kilian op het forum helpen klanten elkaar en wordt er dus niets gedaan met prijzen.  Daarvoor kan je terecht bij de afdeling sales. Bel 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +28

Morgen daarvoor open vanaf 8.00.

Reputatie 7
Badge +21

Ziggo heeft de aanbieding van 12 maanden 50% korting al een tijdje niet meer. En Ziggosport totaal is alleen bij het duurste abonnement.
Dus dat argument geldt niet.

Reputatie 7

Welkom op het forum @Cris Kilian. Via het forum doen we inderdaad geen aanbiedingen, daarvoor kan je met ons bellen op het nummer dat Joep al noemt.

Daarvoor kan je terecht bij de afdeling sales. Bel 0800-0402. 

 

Daarnaast noem je ook een aantal andere dingen, zoals de draadloze verbindingsset en de afstandsbediening. Op onze site hebben we daar een aantal pagina's voor: