Beantwoord

Kan geen gebruik maken van kpn compleet op de tv

  • 2 July 2019
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Badge
Ik kan geen gebruik maken van mijn KPN compleet op de tv
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 July 2019, 09:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Arno13 Kun je iets verder toelichten wat je mist op de tv? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ben ik bang. Je bedoelt dat je het gratis zenderpakket, dat je krijgt je Compleet bent, niet hebt?
Badge
Dat klopt inderdaad
Reputatie 7
Badge +20
Ok, dat kijk ik dan voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
As het goed is heb ik alles ingevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Helder. Ik heb er naar gekeken en ik heb gisteren iets gewijzigd. Het één en ander hield verband een verwijderd 06-nummer uit jullie Compleet-huishouden. Volgens mij zou je nu het pluspakket moeten hebben. Kun je dat eens controleren?
Badge
Ik heb op de Maas in KPN app gekeken. Er staat nog niks tussen. Ik begin er inmiddels wel simpel van te worden.
Badge
Ik kan nog steeds geen gebruik maken van KPN compleet op de tv. Ik zie het ook niet terug in de mijn KPN app.
Het begint nu echt vervelend te worden.
Ik heb ook al een keer of 4 gebeld.
Wat moet ik nog meer doen om fatsoenlijk geholpen te worden.
Reputatie 7
Badge +20
Wat jammer dat je de zenders het pluspakket nog steeds niet kunt bekijken, @Arno13 Ik had goede hoop dat ik het voor je had opgelost, maar dat heeft helaas niet geholpen. Er zit helaas toch iets scheef in de registratie en ik heb een achterliggende afdeling ingeschakeld om hier naar te kijken. Ik ga er vanuit dat zij het snel oplossen. Ik hou het natuurlijk in de gaten voor je.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Arno13 Ik zie dat er inmiddels iets is gebeurd. Kun je eens checken of het nu wel werkt?

Reageer