Beantwoord

Kan ik mijn Hussel niet voor einddatum verlengen?

  • 16 May 2022
  • 9 reacties
  • 114 keer bekeken

Vreemd, mijn contract internet tv is in Juni afgelopen. Voorgaande jaren enkele dagen voor einde gebeld voor aanbiedingen en verlengen. Nu blijkt dit ineens niet meer te kunnen en moet ik wachten totdat het echt afgelopen is. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 May 2022, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @1620 ,

Jouw contract loopt dadelijk ongewijzigd door. Hussel is nog steeds Hussel, dus er verandert niets voor jou als iets wilt wijzigen. Wel kun je natuurlijk binnen Hussel wat wijzigen, maar dat kan nu ook al. 

 

Als het jou om aanbiedingen gaat?: 

Die krijg je niet bij KPN. Alleen als je minimaal een half jaar lang geen klant bent geweest, wordt je gezien als nieuwe klant en zou je kunnen profiteren van een welkomstkado. 

 

Dat wordt dan overstappen helaas🤔

Reputatie 7
Badge +28

Dat is natuurlijk jouw goed recht @1620.

 

KPN schrijft altijd bij dit soort vragen/opmerkingen; 
 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Viaplay, Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we een tijdelijke korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

Dat wordt dan overstappen helaas🤔

Hallo @1620 ben je niet tevreden dan, is er iets wat KPN of het forum voor je op kan lossen?

 

 

Reputatie 6
Badge +8

Hallo @1620

 

Als het jou om aanbiedingen gaat?: 

Die krijg je niet bij KPN. 

 

Onzin! Ik ben drie jaar klant bij Telfort/KPN en bel ieder jaar voor een aanbod. En krijg ieder jaar een mooie aanbieding. Hou eens op met die standaard teksten. Laat mensen zelf maar bellen met 0800 0402 en zelf onderhandelen.

Dat wordt dan overstappen helaas🤔

Hallo @1620 ben je niet tevreden dan, is er iets wat KPN of het forum voor je op kan lossen?

 

 

Zeker wel tevreden, zat altijd bij telfort en daar kreeg ik jaarlijks een scherpe aanbiedingen. Volgens mij heb ik dat vorig jaar ook wel gehad bij Kpn, ga begin juni nogmaals bellen. Scheelt me te veel geld om dit niet te doen of proberen. Ik vind het alleen wel vreemd dat als je net voor het einde belt, dat er dan niet iets klaargezet kan worden om te verlengen.

Hallo @1620

 

Als het jou om aanbiedingen gaat?: 

Die krijg je niet bij KPN. 

 

Onzin! Ik ben drie jaar klant bij Telfort/KPN en bel ieder jaar voor een aanbod. En krijg ieder jaar een mooie aanbieding. Hou eens op met die standaard teksten. Laat mensen zelf maar bellen met 0800 0402 en zelf onderhandelen.

Ga het zeker nogmaals proberen. Ik heb helaas wel iets soortgelijks mee gemaakt bij essent. Die deden niets voor bestaande klanten. 

Hallo @1620 

Ik vind het alleen wel vreemd dat als je net voor het einde belt, dat er dan niet iets klaargezet kan worden om te verlengen.

Als een vast contract afgelopen is, gaat het over in een contract voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn, verlengen hoeft dus niet. De verbinding houdt niet op na einde contract.

Verlengen houdt niets anders in dan een nieuw contract aangaan voor de periode van 1 jaar, echter, als bestaande klant hoef je geen cadeaus meer te verwachten, die heb je al een keer gehad. Telfort was daar makkelijker in met het weggeven van kortingen, maar KPN niet.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Zeker wel tevreden, zat altijd bij telfort en daar kreeg ik jaarlijks een scherpe aanbiedingen. Volgens mij heb ik dat vorig jaar ook wel gehad bij Kpn, ga begin juni nogmaals bellen. Scheelt me te veel geld om dit niet te doen of proberen. Ik vind het alleen wel vreemd dat als je net voor het einde belt, dat er dan niet iets klaargezet kan worden om te verlengen.

Hi @1620, heel fijn om te vernemen dat je wél tevreden bent met je abonnement 😊

Je krijgt normaliter geen korting als je contract verloopt, aangezien je deze niet hoeft te verlengen. Verleng-aanbiedingen hebben we dan ook niet.  Wel kan je altijd even contact met ons opnemen om na te gaan of je huidige abonnement wel optimaal bij je wensen past. Soms zijn er bepaalde acties waarbij je een voordeel kunt behalen door van het ene type abonnement, over te stappen naar het andere type abonnement. Of je kunt bepaalde opties met korting proberen. Even bellen kan dus zeker geen kwaad, niet geschoten is altijd mis 😉