Beantwoord

Kan niet wisselen tussen ESPN en pluspakket van KPN Compleet

  • 22 September 2022
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Kan niet wisselen tussen pluspakket en espn, terwijl het al maanden geleden is dat ik van pakket heb gewisseld. Krijg steeds de melding dat de wijziging niet wordt uitgevoerd. Heb het abonnement KPN compleet. Graag reactie.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 September 2022, 20:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, wat lastig. Maar…

Is het abonnement op je vaste aansluiting nu met de naam Hussel ( thuis)? Dan kan je alleen het pluspakket krijgen in de combi met een mobiel abonnement. 

Heet je abonnement thuis Alles in één of Internet & TV dan zou wisselen tussen pluspakket en espn wel moeten kunnen. Dan is er een storing op je abonnement. 

Dan is kpn bellen waarschijnlijk het snelst. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @lya steen!

We zijn intussen een aantal dagen verder: is het al gelukt om telefonisch contact met ons op te nemen en te wisselen van gratis zenderpakket?

Zo nee, vul dan jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel en geef ook aan welk zenderpakket nu geactiveerd moet staan: het Pluspakket of ESPN. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Wonder boven wonder lukte het vanochtend in één keer. Kun je dit misschien alleen maar tijdens kantooruren doen? Mijn eerdere pogingen waren altijd 's avonds. 

Best mogelijk. Maar het is ook zo dat je minimaal 1 maand moet wachten na een wissel om weer te kunnen wisselen.Â