Beantwoord

Korting ontbreekt voor mobiel in combinatie met KPN Hussel

  • 8 August 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb even een vraag. Ik heb Kpn compleet, thuis (internet & tv), en mijn mobiel bij KPN. Nu moet ik bij elke aanpassing of verlenging van mijn contract bellen met de klantenservice dat ik mijn korting van combineren mobiel en tv niet krijg. En dat is al een behoorlijke tijd. Nu heb  ik vandaag maar weer eens gebeld, omdat ik mijn mb's verlaagd heb... en tada... meteen is mijn korting weer eens foetsie. Nu zeggen ze elke keer bij de klantenservice dat de korting is toegevoegd... maar dat gebeurd dus niet. Krijg wel netjes een SMS dat er wijziging heeft plaatsgevonden. Maar bij mijn voordelen staat de korting op mobiel er weer niet tussen. Is er iemand die dit nu voor eens en altijd wel goed kan toevoegen. Want iedere keer bellen omdat mijn korting verdwenen is, wordt een beetje vervelend zeker omdat de wachttijden overal oplopen.

De kortingen die ik nu heb staan in mijn KPN:

- Hussel entertainment korting

- korting pluspakket

En dan mis ik weer eens de korting op mobiel omdat ik alles combineer

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 August 2022, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @babsje. Wat vervelend dat steeds gebeurd na een wijziging in het abonnement. Ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt opgenomen met onze klantenservice (0800 0402) en dat mijn collega's het probleem al hebben verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag. 

Ja blijkbaar heeft iemand het probleem verholpen?? Geen idee wie, maar bedankt. Hopelijk blijft het nu wel goed staan 

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoop ook dat het in de toekomst ook zo blijft. Als dat toch niet het geval is helpen we je graag verder.😊