Beantwoord

Korting Spotify klopt al heel lang niet meer: jaren een euro per maand te veel afgeschreven

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Al 10 jaar trouwe klant bij KPN.

Op factuur 8 oktober 2016 staat "Spotify Premium - 2,50 euro korting zolang
je abonnement loopt". Ik betaalde toen 7,50. Later veranderde de prijs van spotify van 9,99 naar 8,99 en mijn korting werd 1,49. Omdat ik toen nog steeds 7,50 betaalde, heb ik niet aan de bel getrokken.

Toen het jaar daarop de Spotify en abonnement kosten weer omhoog gingen, heb ik het aangekaart met klantenservice. Ik moest maar even wachten op de volgende factuur, misschien klopte het dan allemaal wel weer "je weet wel, KPN, zei hij.” Ik heb mij toen laten afschepen omdat ik herstellende was van een hersentrauma. Dit jaar had ik echter wel weer de moed om met klantenservice te bespreken dat:

KPN nu al jaren 1 Euro per maand te veel afschrijft en ik de korting aangepast zou willen zien, en de opgetelde Euro's terugbetaald.

Drie medewerkers heb ik nu (na twee maanden) gesproken en ze zeiden allemaal wat anders. Werd wel al twee keer beloofd dat het uitgezocht zou worden en het verrekend zou worden met de volgende factuur. Ik hoorde niets en ook werd er niets verrekend. Ik heb nu de laatste incassobetaling geweigerd om op die manier contact te krijgen met de juiste afdeling, maar je krijgt een e-mail en wordt verwezen naar klantenservice. Voor een vierde keer bellen en weer wachten op niets? Ik lees zoveel klachten over te veel afgeschreven bedragen van KPN, het is echt schrikbarend.

Kan een expert hier mij helpen, please?

icon

Beste antwoord door Madaboutmybike 20 May 2022, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Door de jaren heen word alles duurder, dus ook Spotify. Dat is toch niet vreemd? 

Nee @Nick83 Dat is inderdaad niet vreemd, maar als jij 2.50 korting afspreekt zolang je het abonnement laat lopen en er gebeurt een wonder, het abonnement word goedkoper dan zou die 2.50 ook moeten blijven bestaan en niet de korting verlagen met de verlaging van het abonnements bedrag, en als het dan weer duurder word de korting niet meer op het oude nivo zetten, dat riekt naar contractbreuk en nog erger, afspraak is dus geen afspraak, moet jij eens doen als klant, iets eenzijdig veranderen omdat het jou uitkomt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Madaboutmybike, als het aan ons lag, hadden we nog steeds korting geboden op Spotify Premium, maar dit mag niet meer van Spotify zelf. Daardoor kunnen we dit nu alleen nog maar voor de volle prijs aanbieden, en zal dit ook zo op je factuur staan. Als ik jou echter goed begrijp, had jij nog een extra korting, en ontvang je die nu nog steeds. Ik wil de situatie dan ook graag even beter bekijken.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Heb toch nog maar een vierde keer gebeld met klantenservice en ben deze keer goed geholpen. Het is opgelost. Dank dank!

Reputatie 7
Badge +20

Aah heel fijn dat het toch gefixt is nu 😃 Top dat je het nog even laat weten 😊