Beantwoord

Korting voor vaste klanten

  • 14 November 2022
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

Beste,

Deze vraag is een gevalletje ‘Durf te vragen’… Wij zijn al een geruime tijd klant bij KPN voor onze tv en internet. Nu zie ik overal aanbiedingen van andere providers en ook van KPN zelf voor nieuwe leden. Wat kan KPN mij bieden om mijn abonnement aantrekkelijk te maken qua kosten? 
 

Alvast vriendelijk bedank!

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 November 2022, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jefdim ,

KPN biedt geen standaard verlengkorting aan, wat zij wel aanbieden is maatwerk en oplossingen, voordelen als je Internet en TV combineert met een KPN Mobiel abonnement, maandelijks een kadootje en ze hebben regelmatig acties waarbij je kunt kiezen uit gratis zenderpakketten of een snelheidsupgrade. Dat, naast het snelle en betrouwbare Internet! :wink:

 

KPN schrijft regelmatig : 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.