Beantwoord

Kortingen bij overstap TFT Internet naar KPN internet?

  • 14 November 2022
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu:

  • KPN 2021 3 GB en onbeperkt bellen/sms
  • KPN 2021 10 GB en 150 min/sms
  • TFT Internet glasvezel 100/100mbit

Beide mobiel abonnementen krijgen nu Hussel Mobiel Korting (2,5 euro). Doordat ik mijn mobiel onlangs overgezet heb van TFT naar KPN vervalt de originele TFT korting op internet. Internet wordt nu dus 45,58 ipv 40,58 volgens de app. 

KPN internet 100/100mbit zou 49 euro per maand gaan kosten als ik van het oude TFT overstap. Ik heb het al even gecontroleerd, maar krijg ik als ik dat doe nog extra korting op internet en/of mobiel, of geldt dan alleen de evenuele 5 euro Hussel Entertainmentkorting?

i.v.m. oude TFT mobiel bellen extra kosten vanuit nederland naar buitenlands EU nummer, had ik de nieuwe KPN regeling nodig. Maar nu is het originele TFT internet wel helaas weer duurder geworden.

icon

Beste antwoord door Nick83 14 November 2022, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Entertainmentkorting krijgt u als u een entertainment pakket afsluit bij KPN. Bijvoorbeeld Netflix. Heeft u dat?

Dat begrijp ik, dat loopt nu niet via KPN maar kan ik dan natuurlijk wel eventueel doen. Dat is dus de enige korting die bij deze opzet nog van toepassing zal zijn?

Reputatie 7
Badge +24

Ja. Dat is de enige korting die op een thuis abonnement mogelijk is.

Voor de duidelijkheid: u heeft geen tv van KPN? 

Dat klopt inderdaad, alleen internet - geen TV van KPN. Bedankt voor de opheldering 👍