Beantwoord

Kosten voor bellen ondanks Gratis Onderling Bellen

  • 27 June 2022
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Een vraagje:

Ik zie op mijn factuur van mijn vaste nummer het volgende:

064161xxxx 09 jun 17:47 00:00:03 0,16

064161xxxx 09 jun 17:47 00:00:02 0,16

064161xxxx 09 jun 17:49 00:00:18 0,20

064161xxxx 09 jun 18:03 00:00:40 0,25

Maar ik heb gratis onderling bellen.

Iets staat nog niet helemaal goed.

Zou iemand even kunnen kijken?

Mvg

 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 June 2022, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mr. TM. Je hebt volledig gelijk. Alle aanmeldingen staan wel goed. Dus dat is niet het probleem.

Om het op te lossen heb ik het doorgezet naar de afdeling die gaat over Hussel voordelen. Die lossen het binnen een paar werkdagen op. Zodra het klaar is krijg je hier melding van.

Omdat het hiermee klaar moet zijn sluit ik het topic voor je. Mocht je toch geen melding krijgen of als de kosten niet op de volgende factuur verrekend worden laat het dan hier worden. Dan doe ik dat alsnog voor je. Maar zoals gezegd verwacht ik dat hiermee de kous af is. 🙂

Reputatie 3
Badge

Bedankt.

Reputatie 3
Badge

Helaas opnieuw kosten op mijn factuur voor het gratis onderling bellen. Volgens mij is het niet gelukt 🙈

Reputatie 7
Badge +17

@Mr. TM de kosten op de factuur zijn van 3 juli. Ik zie een melding in het ticket dat per 25 juli het probleem opgelost moet zijn. Dit verklaart in ieder geval waarom de kosten van 3 juli nog op de factuur staan. 

Wel zag ik nog geen vergoeding voor de kosten die voor die datum gemaakt zijn. Gezien het om een bedrag van een paar euro gaat wil ik voorstellen nog even de factuur van augustus af te wachten. Wil je voor die factuur nog een paar oproepen naar het mobiele nummer doen?

Als op de factuur van augustus de kosten op 0 staan weten we zeker dat het probleem is opgelost. Dan vergoed ik de kosten die onterecht gemaakt zijn met de factuur van september. Dat is pas over 2 maanden. Maar ik ga er vanuit dat, gezien het om een paar euro gaat, dit geen probleem is. Naast even bellen naar het mobiele nummer hoef je er verder zelf ook niks voor te doen. 

Reputatie 3
Badge

Dat is geen probleem, bedankt voor de reactie. 👍