KPN Compleet

  • 27 February 2019
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Badge
Afgelopen zaterdag werd ik gebeld door iemand van KPN die mijn contract met KPN wou omzetten naar KPN compleet. Ik kon het voorstel niet op papier krijgen maar de voordelen zouden enorm zijn voor mij.

Uiteindelijk stap voor stap door het voorstel gegaan en toen bleek mijn mobiel abo bij andere provider nog enkele maanden door te lopen. Maar niet getreurd ik heb ook een prepaid kaartje in mijn tablet en dat zou ook in het KPN compleet contract kunnen. Alles in orde gemaakt, veel bevestigingsmail e.d. ontvangen totdat ik een mail kreeg dat mijn bestelling was geannuleerd zonder verder opgaaf van reden. En wat heb ik dan besteld??? Chat sessie gestart met een medewerker maar die kwam tot de conclusie dat ik de volgende dag maar opnieuw moest informeren want hij zag geen probleem. Op mijn tablet ontving ik de volgende dag een sms dat mijn verzoek om omzetten naar KPN compleet was afgewezen wederom zonder opgaaf van reden. Nu ben ik accoord gegaan met een wijziging en de daaruit volgende kosten o.a. aansluitkosten en KPN Mobiel Internet Budget 1 jaar

KPN (3in1) Postpaid NFC SIM-kaart Prive a 10 euro p/maand . Maar ik heb totaal geen informatie ontvangen wat hiermee gebeurd....

Ik werd door KPN gebeld en overgehaald over te stappen. KPN stelt zelf de voorwaarden, later blijk ik niet aan de voorwaarden te voldoen maar na de eerste zondvloed aan e-mails na de overstap naar KPN compleet is het nu doodstil vanuit KPN, geen info geen status, geen uitleg en de kpn medewerker in een chatsessie vertelt alleen maar dat hij het niet weet en dit ik het later nog maar eens moet proberen

een schril contrast met de boodscahp in de bevestigingsmail: Bedankt voor uw bestelling en welkom bij KPN! Wij verwerken nu de volgende bestelling met ordernummer 778105910394.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @adhe55
Staat alles wel op één adres?, want dat is een absolute voorwaarde als je kompleet wilt aanvragen.
Dus GSM, internet en TV moeten allemaal op hetzelfde adres staan.
Zo niet dan wordt je aanvraag afgewezen.
Maar als je even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, zet wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan heeft webcare gelijk de gegevens bij de hand. (mocht je dat nog niet gedaan hebben) en kunnen ze kijken wat er misgegaan is.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @adhe55. Welkom op het forum. Ik zal voor je uitzoeken wat er precies besteld is en uitzoeken waarom het KPN Compleet aanvraag is afgewezen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
Is gebeurd, ik heb het KPN forum profiel ingevuld. Bedankt vast
Badge
Net gebeld door de KPN medewerker alles is nu duidelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de overstapwekker gezet zodat je terug wordt gebeld zodra je kan overstappen. Adhe55 heeft besloten om op dit moment geen KPN Data only abonnement af te sluiten.

Reageer