Beantwoord

KPN Compleet opgezegd, maar ik wil toch graag de voordelen houden. Hoe is dit te herstellen?

  • 29 May 2022
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Ik heb net mijn KPN Compleet opgezegd, maar ik heb me bedacht. Ik wil toch graag de voordelen houden. Espn gratis en Pluspakket met 2,50 euro korting (dus zoals het was).

Hopelijk is dit te herstellen...

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 June 2022, 07:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @fambronvanesch ,

Wat bedoel je met opzeggen? Mocht je jouw Internet en TV omgezet hebben naar KPN Hussel?, dan is dat definitief. Dat kun je niet meer terugdraaien.  

Heb je helemaal opgezegd? En wil je alsnog weer een nieuw abonnement? Ook dan krijg je alleen maar KPN Hussel en niet meer KPN Compleet.

  

 

wat is KPN Hussel,  eigenlijk was het een foutje dat ik KPN Compleet opgezegd  heb, kan ik dat nog terug draaien. 

mvg Eise Bron 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt het niet meer terugdraaien. Sinds oktober 2019 worden alleen nog maar KPN Hussel-abonnementen verkocht. Eenmaal over is definitief over. 

Hier staan alle bijzonderheden van KPN Hussel : 

En hier van KPN Compleet: 

 

Dit zijn de belangrijkste verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel. Tegenwoordig is het pluspakket ook gratis bij KPN Hussel.(mits je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.) 

 

Wat kunnen jullie ons als jarenlange vaste klant nu bieden dan?

Kunnen jullie ook zien wat er nu beëindigd wordt?

Hallo @fambronvanesch het is nog niet duidelijk wat je precies opgezegd hebt, heb je je pakket bij KPN aangepast,wat jij opgezegd noemt, naar een ander pakket of heb je je pakket opgezegd omdat je naar een andere provider gaat?

 

Reputatie 7
Badge +24

KPN Compleet is geen abonnementsvorm, dus dat kunt u niet opzeggen. Het is een voordelenpakket wat u ontvangt als u aan bepaalde voorwaarden voldoet. Kennelijk heeft u iets aangepast waardoor u nu niet meer aan de voorwaarden voldoet.

De vraag is: Wat heeft u aangepast? Hoe heeft u dat gedaan? Heeft u dat via MijnKPN gedaan? Of heeft u gebeld naar KPN? Wat heeft de KPN medewerker voor u gedaan?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @fambronvanesch, het wordt er niet duidelijker op zo in dit topic. Ik ben wel benieuwd net als de andere forumleden wat er nu precies is opgezegd? Kun je dit iets verduidelijken. Zoals @Nick83 al aangeeft kun je KPN Compleet niet opzeggen, want dat is geen abonnementsvorm. 

KPN Compleet is geen abonnementsvorm, dus dat kunt u niet opzeggen. Het is een voordelenpakket wat u ontvangt als u aan bepaalde voorwaarden voldoet. Kennelijk heeft u iets aangepast waardoor u nu niet meer aan de voorwaarden voldoet.

De vraag is: Wat heeft u aangepast? Hoe heeft u dat gedaan? Heeft u dat via MijnKPN gedaan? Of heeft u gebeld naar KPN? Wat heeft de KPN medewerker voor u gedaan?

 

Reputatie 7
Badge +28

Wat kunnen jullie ons als jarenlange vaste klant nu bieden dan?

Kunnen jullie ook zien wat er nu beëindigd wordt?

@fambronvanesch 

Je hebt nu geen gratis ESPN meer. Daarentegen is het pluspakket nu wel gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. En hebt mogelijk recht op eenmaal vijf euro entertainmentkorting. 
 

Check alle voordelen in de link hieronder : 

Je kunt het niet meer terugdraaien. Sinds oktober 2019 worden alleen nog maar KPN Hussel-abonnementen verkocht. Eenmaal over is definitief over. 

Hier staan alle bijzonderheden van KPN Hussel : 

En hier van KPN Compleet: 

 

Dit zijn de belangrijkste verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel. Tegenwoordig is het pluspakket ook gratis bij KPN Hussel.(mits je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.) 

 

Â