Beantwoord

KPN compleet TV-signaal stoppen

  • 15 July 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb een KPN compleet abonnement met 1 mobiel abonnement. Omdat ik inmiddels goede ervaringen heb met Chromecast overweeg ik het TV abonnement te beeindigen en al onze TV's via Chromecast te koppelen. Wat betekent dat voor de KPN compleet voordelen zoals de € 5,- korting etc ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 July 2019, 20:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @avthoog, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is natuurlijk altijd het overwegen waard.. Kan ik er vanuit gaan dat je wel internet blijft houden bij KPN? In dat geval behoud je namelijk alle mobiele voordelen (dubbel zoveel data, € 5,00 korting, bij meerdere mobiele abonnementen ook gratis onderling bellen en MB's delen). Het enige wat dan vervalt is het zenderpakket. Logisch, omdat je dan geen televisie meer afneemt :)

Kies je ervoor om ook geen internet meer af te nemen (via KPN), vervallen alle voordelen indien je maar één mobiel abonnement bij KPN hebt.

Denk eraan, als je televisie op gaat zeggen, dat je dan ook geen toegang meer hebt tot de iTV app of iTV website van KPN. Je zal dan via Chromecast voornamelijk dingen terugkijken of via Netflix / Videoland?

Ik hoop je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@avthoog, ik heb geen reactie meer gehad. Mocht je nog meer vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reageer