Beantwoord

KPN Compleet voordelen nog niet actief

  • 1 July 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste KPN.

Op het forum zie ik veel berichten van klanten die zich nog niet kunnen aanmelden bij KPN Compleet.
Donderdag 27 juni zijn wij aangesloten en ik kan tot op heden (nog) niet aanmelden.

Kunt u achter de schermen kijken of dit wil lukken?

Ik hoor (lees) graag van u.
Alvast dank.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 July 2019, 09:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Van Wijk. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen sinds 02-07-2019 actief zijn. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.☺️
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Beste Vikash,

Bedankt voor je berichten.
Na het plaatsen van mijn bericht hier zag ik dat ik in de vraag van een een ander een bericht achter liet.
Daarom had ik zelf nog een nieuwe vraag gesteld. Een collega van jou heeft dit opgepakt en het geregeld. Alles werkt nu inderdaad.

Ik vind het alleen wel erg jammer dat ik, en (als ik naar dit forum kijk) vele met mij, de klantenservice nodig hebben om hun pakket op orde te krijgen.
Na vele jaren Vodafone stap ik met 2 mobiele abonnementen en een thuis pakket over naar KPN, betaal daar ook nog eens 3x (!) aansluitkosten bij en dan krijg ik hier mee te maken. Is geen visitekaartje.

Reageer