Beantwoord

KPN compleet wissel naar ESPN werkt niet.

  • 5 August 2022
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Probeer als sinds woensdag te wisselen van pluspakket naar ESPN. Onderdeel van mijn KPN compleet abonnement. Dankzij KPN mis ik de start van het voetbal seizoen. De wissel lukt niet, blijft aangeven in behandeling.  Telefonisch meerdere medewerkers gesproken,  niemand die het weet op te lossen. Er wordt aangegeven dat een andere afdeling wordt ingeschakeld, zogenaamd een ticket aangemaakt en daar blijft het bij. Laatste medewerker wist me te vertellen dat er geen tickers waren aangemaakt. Dat ging hij nu wel doen. Mag 48 uur gaan wachten op een reactie........die toch niet gaat komen. Via mijnkpn kan ik sowieso niet meer wisselen, die optie is weg. Dat ik dankzij KPN en de slechte service de start van de competitie mis, is voor 1 partij goed nieuws......Ziggo here i come!!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 August 2022, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@RogierJ Hoi Rogier, jammer dat het wisselen van jouw zenderpakket naar ESPN niet gladjes verlopen is! Goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb ze erbij gepakt en meteen even gekeken. Ik zie inderdaad dat er een ticket aangemaakt is om jouw pakket te wisselen naar ESPN. Dat ticket is op 8 augustus afgehandeld, het pakket is toen omgezet naar ESPN en er is een berichtje in je voicemail achtergelaten, omdat mijn collega je niet kon bereiken. Volgens mij is het zo opgelost, laat het anders gerust weten.