Beantwoord

KPN Hussel check werkt niet. Net verhuisd mobiel nummer is niet toe te voegen.

  • 16 May 2022
  • 11 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb een nieuw tv en internet hussel abonnement en mijn partner is bij mij ingetrokken met een mobiel kpn abonnement. Ik heb geprobeerd de Hussel aan te melden (via een link ook die ik op het forum vond) maar als ik op check klik gebeurt er niks. Kan iemand mij hiermee helpen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 May 2022, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Zjuudiet 

Is de registratie van jouw partners telefoonabonnement al gewijzigd naar jouw adres?
De Hussel combinatie voordelen gelden alleen voor abonnementen geregistreerd op hetzelfde adres.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Zjuudiet ,

Stap 1 is dat jouw partner de adreswijziging doorgeeft aan KPN. Dat kan via Mijn KPN : 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/

Stap 2 is dan de aanvraag voor de Husselvoordelen. Voor het aanmelden van de producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ja adres is gewijzigd en we hebben ook haar nummer gekoppeld aan Mijn KPN-ID

De KPN Hussel aanmeld pagina werkt dus niet.. als ik check voordeel doe dan gebeurt er niks 

Reputatie 7
Badge +28

@Zjuudiet

Na de aanvraag van de voordelen duurt het nog een tijdje voordat de aanvraag verwerkt is. Het kan soms wel twee weken duren. De aanvraag wordt namelijk door een medewerker van KPN beoordeeld. 

Check voordeel werkt dus niet gelijk, check aanmelding zou wel moeten werken. 

Bij check aanmelding komt er dus ook niks :-(

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb in een topic van mij herhaalde malen uitleg gevraagd over iets dergelijks:

Helaas wordt daar niet op gereageerd….

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Zjuudiet, welkom. 

Wanneer je in MijnKPN kijkt komen de adressen dan ook precies overeen? Dit moet overeen komen inclusief toevoegingen bijvoorbeeld 123 A en gewoon 123. Als dit overeen komt kijk ik graag voor je wat er aan de hand is. 

Hallo @Hanna_  de adressen komen precies overeen ja! 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Zjuudiet, als het goed is is de korting inmiddels geactiveerd! (sinds 19-05) 

Ik probeer al dagen Mb te delen, wonen al 40 jaar op hetzelfde adres. Telkens een verwijzing om nr aan te  melden?? Op mijn KPN staan beide nrs ?  Verder vind je geen tel. Nr of mail adres?… je weet dus niet of er toch ergens bij KPN terecht komt, of er ergens actie wordt ondernomen…. Verwijzing naar forum ? Maar wat nu . Na 49 jaar toch het gehele abonnement   gaan opzeggen … ??? Jammeren