Beantwoord

KPN Hussel: MB's delen lukt niet met vierde abonnement

  • 4 August 2022
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

  • Ik heb reeds 3 abo's lopen, en het mb's delen werkt perfect.Laatst een vierde abo afgesloten en deze via mijnkpn toegevoegd aan mijn producten en is daar ook zichtbaar.Echter als ik mb's wil delen met dit nieuwe nummer, is deze niet zichtbaar. Iemand ideeen?
icon

Beste antwoord door GeSp 4 August 2022, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Brandje305 

 

Normaal wordt een nieuw mobiel nummer op hetzelfde adres automatisch aangemeld voor husselkorting wat nodig is voor MB's delen.

Soms gebeurd dat niet en moet je het handmatig doen, dan kan hier: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Daar kan je jouw voordelen controleren en het nieuwe nummer aanmelden indien nodig.

Reputatie 7

Hoi @Brandje305, het klinkt inderdaad alsof het vierde nummer nog niet is aangemeld voor de Husselvoordelen. Heb je de link van GeSp al kunnen volgen, is het daarmee gelukt om het nummer aan te melden?