Beantwoord

Krijg ik korting op een ander zenderpakket als ik het gratis Pluspakket opzeg?

  • 28 September 2022
  • 9 reacties
  • 60 keer bekeken

Goedemorgen, ik krijg het pluspakket gratis maar gebruik hem niet, als ik hem op zeg krijg ik dan de korting ergens anders op bv ESPN?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door huistijger 28 September 2022, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CappieFeikie 

Nee dat is de €5,00 entertainment korting die je krijgt dat heeft niets met het pluspakket te maken.

Ok en die entertainment korting kan ik dus ook voor iets anders gebruiken? Of is dat alleen voor het pluspakket?

 

Reputatie 7
Badge +24

Het Pluspakket kunt u niet opzeggen als het gratis is. En de Entertainmentkorting krijgt u niet op het Pluspakket. Die krijgt u voor wat anders. Spotify of Viaplay bijvoorbeeld. 

Dan leg ik het misschien verkeerd uit, ik betaal 6,99 en krijg dan weer 6,99 korting, is die korting dan ook op iets anders te besteden, dus pluspakket weg….

Reputatie 7
Badge +21

Nee, u betaald 6,99 voor een product wat u opzegt dus dat is het.

anders niet

Reputatie 7
Badge +24

Dan leg ik het misschien verkeerd uit, ik betaal 6,99 en krijg dan weer 6,99 korting, is die korting dan ook op iets anders te besteden, dus pluspakket weg….

Ja, zo werkt gratis Pluspakket dus. En het 1 hoort bij het ander. Daar kun je niet creatief mee schuiven 😄

Dan ben ik dus wel verkeerd ingelicht door KPN klantenservice…. ik wou Viaplay aanzetten maar vond het best nog duur, zei diegene aan de lijn als je je pluspakket op zegt dan scheelt je dat 5,78 (ex btw)… nou dat vind ik dus niet terug op mijn rekening vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +24

Dan heeft die medewerker dat inderdaad verkeerd gezegd. Een gratis pluspakket kunt u niet opzeggen. 

Bent u zakelijke klant? Want u heeft het over "ex btw"?

Dan heeft die medewerker dat inderdaad verkeerd gezegd. Een gratis pluspakket kunt u niet opzeggen. 

dat is nu dus wel duidelijk dat de medewerkers het ook niet helemaal snappen!