Beantwoord

Krijg je ook Hussel korting als abonnement op zelfde adres van familie is?

  • 23 September 2022
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo, mijn eerste bericht op dit forum :) Het antwoord heb ik niet kunnen vinden.

We hebben thuis een internetabonnement van KPN via glas. Dat abonnement staat op naam van mijn vader. Nou wil ik graag een unlimited mobiel abonnement afsluiten en krijg ik de vraag “Heb je al een KPN abonnement?”. Formeel staat deze op naam van mijn vader, maar om de korting te krijgen moet ik wel op “ja” drukken. Kan ik hierbij gewoon voor ja kiezen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2022, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CD130 ,

Ja, dat kan. 

Het (factuur-)adres is bepalend. Er wordt niet gekeken naar de naam van de contractant. 

 

Als het goed is, krijg je de korting daarna automatisch. Je kunt (zodat het abonnement van kracht is) je eventueel ook nog apart aanmelden voor de voordelen van KPN Hussel. Daarvoor kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Oke super! Heel fijn :) Kon dat nergens vinden namelijk en de tekst van de vraag vond ik verwarrend :) Bedankt voor het snelle reageren.