Beantwoord

Kunnen bestaande klanten ook meedoen met de actie voor nieuwe klanten?

  • 4 June 2022
  • 9 reacties
  • 1073 keer bekeken

Reputatie 2

Goedenmiddag 

Ik wilde vragen of je als je klant bent ook mee kan doen met de actie ik heb gelezen op internet over de snelpakker wekomst cadeau Philips 43 UHF Smart TV bij een nieuw internet en tv abonnement van KPN Abonnementsnummer *************. moet ik anders eerst KPN opzeggen en kom ik dan wel in aanmerking voor de actie hopend spoedig op een reactie . 

MVGR John Schijven 

 

*Admin edit: abonnementsnummer verwijderd in verband met de privacy. 

icon

Beste antwoord door RBxx 4 June 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Johnnyboij , dat is alleen voor nieuwe klanten voor Internet Thuis.
Zie de voorwaarden genoemd bij Meer informatie:

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
Badge +12

Goedenmiddag 

Ik wilde vragen of je als je klant bent ook mee kan doen met de actie ik heb gelezen op internet over de snelpakker wekomst cadeau Philips 43 UHF Smart TV bij een nieuw internet en tv abonnement van KPN Abonnementsnummer ,...........  moet ik anders eerst KPN opzeggen en kom ik dan wel in aanmerking voor de actie hopend spoedig op een reactie . 

MVGR John Schijven 

Haal even je klantnummer weg. 

Nee, daar kun je helaas niet aan meedoen. Waarschijnlijk heb je eerder een ander welkomstgeschenk gehad (bijv. korting). Als bestaande klant krijg je andere voordelen zoals films, tickets, etc. Daar is een apart topic over. 

Opzeggen en opnieuw aanvragen heeft geen zin. Pas na een half jaar wordt je gezien als nieuwe klant. Als je dan terugkomt zal de tv-actie voorbij zijn. 

Reputatie 7
Badge +21

Haal even je klantnummer weg. 

@SledgehammerNL Doe jij dat dan ook even (uit de quote) 😅 ?

Badge +12

Haal even je klantnummer weg. 

@SledgehammerNL Doe jij dat dan ook even (uit de quote) 😅 ?

Oeps...😅 . Done..

Reputatie 2

@RBxx en @SledgehammerNL 

Ik vind het niet eerlijk maar dat is mijn mening dank je wel in ieder geval voor de informatie het hele bericht kan verwijderd worden wat mij betreft .

Mvgr John 

 

Hoi @Johnnyboij ,

 

@RBxx en @SledgehammerNL 

Ik vind het niet eerlijk maar dat is mijn mening dank je wel in ieder geval voor de informatie het hele bericht kan verwijderd worden wat mij betreft .

Mvgr John 

 

Ze verwijderen hier niet zo gemakkelijk berichtjes.
Zou ook niet goed zijn.

@RBxx en @SledgehammerNL 

Ik vind het niet eerlijk maar dat is mijn mening dank je wel in ieder geval voor de informatie het hele bericht kan verwijderd worden wat mij betreft .

Mvgr John 

 

Dus jij betaald liever jaarlijks een paar honderd euro meer om de kadootjes of de korting voor nieuwe klanten ook als bestaande klant te krijgen, eerlijk gezegt zou ik die lokkertjes helemaal niet willen maar een lagere overall prijs zodat je als bestaande klant niet de korting van de nieuwe klant hoeft te bekostigen.

Reputatie 7

Nou zo'n super geweldige tv is het anders ook niet vind ik 🙄

Voor sommigen is het een prima dingetje, maar als je een Oled gewend bent is het idd niet een verbetering.

In ieder geval niet iets waar ik warm voor zal lopen.