Beantwoord

Leugens en bedrog: Geen gratis Pluspakket bij oud-Telfort abonnement

  • 15 March 2022
  • 11 reacties
  • 200 keer bekeken

Reputatie 1

Kpn belooft dingen die ze later niet waarmaken.

Een mobiel abonnement van mijn vrouw afgesloten onder de belofte dat het + pakket gratis zou zijn. 

Achteraf blijkt dat dit niet zo is. 

 

Met leugens en bedrog halen ze bij kpn klanten binnen.

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 March 2022, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Grote woorden!! Wellicht heeft de medewerker zich vergist. Als u nog een "oud" Telfort abonnement heeft dan is het pluspakket inderdaad niet gratis. Wel als u een kpn husselabonnement heeft. 

Reputatie 1

Helemaal geen grote woorden . Dat is de realiteit.

Heb al een hele tijd een kpn abonnement maar vroeger was het Telfort.

Verschillende keren zelfs bij de “verkoopster” er naar gevraagd. Jullie zouden zorgen dat het +pakket gretig zou zijn.

Dat is dus niet zo bij oude klanten van Telfort.

Hele slechte reclame.

Het bevestigde mijn angst. Bij Kpn gaat er altijd wel iets fout

Heb je wel erbij gezegd dat je nog een ex-Telfort abonnement thuis hebt, dus met de aanduiding TFT erbij?

Indien niet dan heeft de medewerker niets fout gedaan natuurlijk.

De ex-Telfort abonnementen vallen uiteraard niet onder de Hussel/Compleet voordelen.

Als je wijzigt naar Hussel krijg je het pluspakket met (momenteel) 29 zenders en veel on demand aanbod erbij.

Basaal ben je dan kwijt;

Internet tot 50 Mb/s: 42,50
KPN TV (basispakket met 1 decoder en 5 x online): 10,00
KPN TV (pluspakket t.w.v. 6,99): 0,00 ( aangezien er ook een kpn mobiel abo is)
Vaste telefoon: 2,00 (excl. gesprekskosten)

Totaal per maand: 54,50

Tweede tv decoder inclusief opnemen gratis: 5,00 per maand.

Alleen opnemen per maand erbij: 4,99.

Reputatie 1

Ik werd gebeld door kpn hoor.

Ze hadden een aanbieding voor mij.

 

Had ik ook moeten zeggen dat ik oud xms klant was? Hahaha. Dat was nl daarvoor de provider.

Telkens werd het bedrijf overgenomen.

Reputatie 7
Badge +16

Bij Kpn gaat er altijd wel iets fout

Wellicht heeft de medewerker zich vergist.

Dat weet ik wel zeker, want ik kan mij niet voorstellen dat dit met opzet gedaan is: daar heeft niemand belang bij! Excuses dat je verkeerd geïnformeerd bent, @Drosje. Heel vervelend!

Als je voorheen een Telfort abonnement had (nu overgezet naar KPN), dan levert de combinatie met een mobiel abonnement geen gratis Pluspakket op. Dat kunnen wij ook niet alsnog gratis toevoegen. 

Heb je de tip van @PeterG overwogen en gekeken hoe een overstap naar een Hussel Internet en TV abonnement voor jou uitpakt? Bij een overstap naar KPN Hussel kan het Pluspakket wel gratis aangeboden worden.
Het is goed om te weten dat je bij een eventuele overstap naar een Hussel abonnement, geen nieuw jaarcontract met ons aangaat. 
 

Als je wijzigt naar Hussel krijg je het pluspakket met (momenteel) 29 zenders en veel on demand aanbod erbij.

Basaal ben je dan kwijt;

Internet tot 50 Mb/s: 42,50
KPN TV (basispakket met 1 decoder en 5 x online): 10,00
KPN TV (pluspakket t.w.v. 6,99): 0,00 ( aangezien er ook een kpn mobiel abo is)
Vaste telefoon: 2,00 (excl. gesprekskosten)

Totaal per maand: 54,50

Tweede tv decoder inclusief opnemen gratis: 5,00 per maand.

Alleen opnemen per maand erbij: 4,99.


Mocht je nog vragen hebben of willen dat ik meekijk met het abonnement, laat het dan gerust weten!

Reputatie 1

Ik zit al ruim een jaar bij kpn.

Daarvoor Telfort ,daarvoor XMS.

Bij de overname van Telfort naar Kpn zeiden ze nog: u merkt er niets van .

Hahaha. Dus wel .

 

Maar verder geen discussie .

Ik heb het + pakket verwijderd.

 

 

 

 

Badge +19

Kpn heeft dus woord gehouden. U merkt er niets van. Maw als u niets veranderd doen wij het ook niet. 

Voor oud Telfort abonnement geen gratis pluspakket terwijl alles is overgenomen door KPN zelf, inclusief de rekening, die gaat wel naar KPN. Maar nee  meneer u heeft Telfort (dat theoretisch helemaal niet meer bestaat sinds 2020.... volgens mij begrijpen ze het bij KPN zelf niet ) dus u komt niet in aanmerking voor het gratis pluspakket

 

Voor oud Telfort abonnement geen gratis pluspakket terwijl alles is overgenomen door KPN zelf, inclusief de rekening, die gaat wel naar KPN. Maar nee  meneer u heeft Telfort (dat theoretisch helemaal niet meer bestaat sinds 2020.... volgens mij begrijpen ze het bij KPN zelf niet ) dus u komt niet in aanmerking voor het gratis pluspakket

 

U heeft toch de voorwaarden van telfort gehouden? Als u overstapt heeft u mogelijk (ligt aan het pakket) wel een gratis pluspakket maar betaald u mogelijk ook meer.

Betaal je ook de hogere KPN prijzen dan, of hebben ze de Telfort tarieven gerekend?

 

Reputatie 7
Badge +18

Je kan wel gratis het Pluspakket aanzetten als je een oud Telfort abonnement hebt, nu heb je waarschijnlijk € 5 korting of gratis ESPN Compleet.

Inloggen op MijnKPN, dan naar Producten en klikken op Uw voordelen en daar kan je kiezen welke van de 3 je wilt hebben: