Beantwoord

Mail gekregen over vervallen voordelen maar heb mijn abonnement niet opgezegd

  • 7 June 2022
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Heb mijn abonnement niet opgezegd en krijg toch een mail met “ helaas vervallen uw voordelen “. 
Waarom is dit terwijl ik gewoon kpn gebruiker ben?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 June 2022, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Zwanie, welkom op ons forum!
Deze mail wordt meestal verzonden als je iets in een van je abonnementen veranderd hebt waardoor je niet (meer) in aanmerking komt voor de KPN Compleet of Hussel korting.
Zie ook: 

Als dit je niet bekend voorkomt kan ik natuurlijk altijd even met je meekijken!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je hierover liever direct contact wilt kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402