Beantwoord

MB delen geeft 50 MB aan terwijl ik 1900 MB heb

  • 2 October 2021
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb nog 1900 MB en krijg ook de melding dat ik slechts 50 MB heb 

Was in de winkel en kreeg te horen dat er een storing in de app zat en er niets aan te doen was.

Typisch KPN reactie.…

Wie helpt????

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 2 October 2021, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rietlanden 

De MijnKPN app is recent vernieuwd maar helaas vertoont die inderdaad nog wat gebreken waar aan gewerkt wordt. Onderling delen van MB's is daar één van. Het delen lukt wel via de website: MijnKPN.

 

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Rietlanden!

Zoals RBxx al vertelde is de MijnKPN app onlangs vernieuwd. Heb je het delen van MB's nog op zijn advies geprobeerd via MijnKPN in een browser? Ik ben benieuwd of dat wel lukt, we horen het graag van je.

Ik heb het voor elkaar gekregen via MIJN KPN in de browser, en zoals werd gesuggereerd.
Ik hoop dat deze bug snel wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het voor elkaar gekregen via MIJN KPN in de browser, en zoals werd gesuggereerd.
Ik hoop dat deze bug snel wordt opgelost.

@Rietlanden Super, fijn dat het via die weg is gelukt. Dank dat je het laat weten en voor het signaal, ik neem het voor de zekerheid mee!