Beantwoord

MB delen lukt niet

  • 18 August 2019
  • 4 reacties
  • 334 keer bekeken

mb delen lukt niet. krijg wel beide telefoonnummers te zien echter als ik er een selecteer om te delen krijg ik een leeg scherm en kan ik alleen voor terug kiezen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @harrie22222. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
gedaan
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist 2 mobiele abonnementen gekoppeld aan KPN Compleet. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord @harrie22222. Ik ga er van uit dat je inmiddels gebruik maakt van de KPN Compleet voordelen. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden.