Beantwoord

MB delen lukt niet, omdat het aanmelden voor Hussel mislukt

  • 30 October 2022
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen om MB’s te delen met onze dochter. Zij heeft een abonnement wat op mijn naam staat (ik heb dus 2 nummers). Mijn man heeft ook een apart eigen abonnement, en ook hij kan niet delen met onze dochter. Geprobeerd via de app, maar haar nummer komt niet naar voren als optie om mee te delen. Haar nummer staat wel bij de producten onder Mijn KPN. 

Als ik haar aan ga melden bij husselkorting voordelen, krijg ik de melding dat het niet lukt om dit nummer aan te melden. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 November 2022, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Abracadabra1, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?