Beantwoord

MB delen met nieuw toegevoegd nummer

  • 24 April 2019
  • 5 reacties
  • 949 keer bekeken

Ik heb al jaren een mobiel abonnement voor mn zoon (heb KPN compleet) en nu heb ik ook een abonnement voor mn dochter. Met het nummer van mn zoon kan ik eenvoudig MB's delen maar met mn dochter lukt dit nog niet. Haar nummer heb ik vorige week toegevoegd in mijnkpn en ik zie dit abonnement ook in de MijnKPN omgeving staan. Het nummer staat echter niet in de optielijst als ik MB's wil delen? Enig idee of ik ergens nog iets moet registreren of activeren?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 April 2019, 16:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Breedje70. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan deze met jouw dochter. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
@Vikash, ik heb de gegevens ingevuld. Ben benieuwd of je een oplossing ziet. Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Ik zie dat de KPN Compleet aanvraag van vorige week nog niet is verwerkt. Normaal gesproken is de verwerkingstijd max. 24 uur. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om deze aanvraag opnieuw te plaatsen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Deze afdeling zal je doorverbinden met de KPN Compleet Desk, die dit probleem kan verhelpen. Laat je mij weten of het is gelukt?
@Vikash het is gelukt. Thanks voor de bijstand.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het gelukt is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je! Graag gedaan @Breedje70!

Reageer