Beantwoord

MB's delen binnen huishouden lukt niet

  • 11 May 2022
  • 15 reacties
  • 233 keer bekeken

Hi, 

Het lukt ons niet MB's te delen binnen ons huishouden. Laatst kon het ene nummer wel kortstondig MB's met de ene delen maar andersom niet. Nu kunnen beiden nummers niet delen. 
Beide nummers staan op hetzelfde adres en hebben Hussel voordelen.
Graag hulp.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 May 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @YouriA, 1 nummer bleek nog niet aangemeld te zijn voor het delen van mb's. Dit heb ik nu alsnog voor jullie gedaan. 

Hi, 

Het lukt ons niet MB's te delen binnen ons huishouden. Eerder kon ik wel MB's delen met mijn vrouw, maar sinds ik onze dochter eraan heb toegevoegd kan ik alleen maar MB’s delen met mijn dochter.

Alle nummers staan op hetzelfde adres en hebben Hussel voordelen.
Alle nummers zijn ook juist toegevoegd.


Kunnen jullie dit oplossen?

 

Gezien het aantal vragen en klachten hierover zou het denk goed zijn dat jullie dit goed inregelen.

Want ik vind het een grote meerwaarde, maar nu werkt het niet.

 

Alvast bedankt!

Goedemorgen, ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Wel met 1 nummer maar niet van het andere nummer.

Graag hulp 😊

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ard Eijsink, zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik eens kijken waar dit misloopt. 

Gedeeltelijk gedaan, niet alles is gelukt omdat ik op vakantie ben

Reputatie 7
Badge +19

Dit is helemaal voldoende @Ard Eijsink, ik heb het andere telefoonnummer voor je toegevoegd. Je kunt mb's gaan delen. Fijne vakantie! 

Top Jeroen, dankjewel 

Nog 1 vraag, wij gebruiken het volgende nummer al heel lang niet meer, hoe kan ik dit opzeggen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Om een opzegging door te geven kun je bellen met het gratis nummer 0800-0402. Als je dan inspreekt dat je een opzegging wil doen, kom je uit bij een collega die de opzegging kan verwerken. 

Ik loop helaas tegen het zelfde probleem  aan ik wil mb's delen met mijn zoon maar er staat alleen dat ik mb's kan doneren zouden  jullie mij kunnen helpen zodat ik mb's kan delen met mijn zoon alvast  bedankt 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Loreta, wat jij zelf nog kunt doen is de instructie volgen die is beschreven in onze Kennisbank: Wat als MB's delen niet lukt? 
Mocht dat niet lukken, hoor ik het natuurlijk graag. Vul dan ook even jouw profiel in! 

Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet zou je kunnen kijken wat je voor me kan doen

Ik kan de MB's met mijn zoon wel delen, maar niet met mijn dochter. Zij heeft sinds 17 augustus een kidsonly abonnement.

Graag hulp hierbij, ik heb de instructie ook gevolgd, maar kan haar nr niet aanmelden.

Gr. LK

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @LoKa & @Loreta, jullie kunnen nu met alle mobiele nummers onderling MB's delen. 

@Jeroen_dB  het werkt nu bedankt!