Vraag

MB's delen: Deel device blijft grijs

  • 30 July 2022
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een Hussel met 2 aansluitingen. Op beide aansluitingen verschijnt op het scherm “Eenmalig MB's delen”. Ik wil MB's delen van het nr. dat nog 1.200 MB over heeft naar het nr. dat alle MB's verbruikt heeft. Probleem: Onderaan het scherm "Eenmalig MB's delen” blijft de grijze balk grijs.  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Opvakantie22 

 

Dat kan diverse oorzaken hebben.

Aan je gebruikersnaam te zien ben je op vakantie, is dat in het buitenland?

Zo ja, misschien heb je al het maximale gedeeld met dat nummer waar nog 1200mb op staat?

Is het andere nummer een unlimited abonnement, dan kan je daar geen data naar toe delen.

Als het een buitenlandbundel is kan je daar geen data mee delen.

Zie ook deze pagina bij de Veelgestelde vragen: https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

 

Mocht dat allemaal niet van toepassing zijn vul dan je forum profiel in, dan kan een KPN medewerker er naar kijken zodra je topic aan de beurt is.

Bedankt GeSp voor je reaktie. Via mijn computer voorheen ging het MB's delen zonder problemen.
Ik wacht even de nieuwe maand af die morgen start of dat nog effect heeft.

 

Reputatie 7
Badge +19

Lukt het nu wel weer @Opvakantie22? Zo niet vul dan jouw profiel in, kan ik eens meekijken wat er dan nu mis lijkt te gaan.