Beantwoord

MB's delen is nog steeds niet mogelijk

  • 4 May 2022
  • 5 reacties
  • 21 keer bekeken

Beste Vikash, ik heb exact dezelfde foutmelding… Ik heb ook alle stappen doorlopen en MB's delen is nog steeds niet mogelijk.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 May 2022, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RvH1994. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om jouw mobiele nummers aan te melden voor de Husselvoordelen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel. Jouw mobiele nummers mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje in dit topic achter nadat je dit hebt gedaan?

Hee Vikash, ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RvH1994. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om jouw mobiele nummers aan te melden voor de Husselvoordelen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel. Jouw mobiele nummers mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje in dit topic achter nadat je dit hebt gedaan?

Hee Vikash, ik heb mijn gegevens ingevuld.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb alle mobiele nummers aangemeld voor de Hussel voordelen. Je kan als het goed is nu al MB's delen😊

Heel erg bedankt! Het werkt. Fijne dag.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Ik wens jou ook een fijne dag toe! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 😊