Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik heb gisteren een nummer toegevoegd en heb KPN compleet en wil MB's delen, maar dat lukt niet.
Heb ik iets fout gedaan?

Alvast bedankt!

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 July 2019, 21:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Boyke68, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat het nummer wordt aangemeld kan het nog maximaal 3 werkdagen duren voordat de KPN Compleet voordelen zijn toegevoegd. Ik denk dus dat het een kwestie van geduld is in dit geval! Want de aanmelding staat wel in het systeem, maar is nog niet gereed. Mocht je na 3 dagen nog geen bericht hebben dat de voordelen geactiveerd zijn, wil je dan nog even een seintje geven? 😉
Hallo Susan, oke duidelijk verhaal, ik laat weten of het werkt. En wacht geduldig af🤨
Helaas werkte het vandaag nog niet.
een vriendelijke collega heeft het via telefonisch contact opgelost!
👌
Reputatie 7
Badge +21
@Boyke68, goed om te lezen dat het inmiddels werkt! Geniet van de voordelen 😉

Reageer