Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 20 August 2019
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb meer dan een week geleden een extra mobiel abonnement afgesloten. Deze is wel zichtbaar in mijn KPN.
Ik kan hier geen MB's mee delen omdat het nummer niet in de lijst staat bij het delen.
Het lijkt alsof hij niet goed aangemeld is bij kompleet.
Vr gr

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 August 2019, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @HJ Rotgers

Wat vervelend dat MB's niet lukt, heb je die mobiele nummer nog niet toegevoegd bij MijnKPN?

Ge naar MijnKPN, klik op "Product toevoegen". Klik op "Mobiel & Prepaid", en typ daar de 06-nummer in waarvan je je MB's wilt delen.

Dit nummer moet wel geregistreerd staan op uw adres, anders gaat MB's delen niet werken.
Dat is al gebeurt. Staat ook netjes bij alle producten. Alleen het aanmelden bij compleet lukt niet.

De website komt steeds met aanmelding bij KPN compleet (nog) niet gelukt.

Reputatie 7
Badge +22
@HJ Rotgers bedankt voor jou screenshot. Hier gaat duidelijk iets mis. Hier zou een KPN medewerker naar moeten kijken.

Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder voor jou kijken wat er hier misgaat. 😉

Het kan even duren dat er iemand van KPN reageert, (48 uur) want het is best wel druk.
Is al gebeurt. Dankjewel.
Reputatie 7
Hoi @HJ Rotgers, welkom op het forum! Ik ben meteen voor je gaan kijken, het bewuste nummer stond nog in aanmelding voor KPN Compleet, waardoor het nog niet werkte. Ik heb het nu doorgedrukt, waardoor de aanmelding nu is afgerond. Als je nu kijkt bij de nummers waarmee je MB's kunt delen, klopt het dan nu?
Het werkt! Hartelijk dank voor de moeite.
Reputatie 7
Graag gedaan @HJ Rotgers, bedankt voor de terugkoppeling dat het nu weer werkt 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.