Beantwoord

MB's delen lukt niet. 4x net verlengd van TFT naar KPN

  • 15 June 2022
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb vier voormalige Telfort abonnementen verlengd naar 1x KPN unlimited (ingang 14-6-22), en 3x KPN zonder data (ingang 15-6-22). Alle nieuwe abonnementen zijn ingegaan.

Bij voordelen per abonnement staat bij twee van de vier het nieuwe abonnement vermeld, en bij twee nog het oude Telfort abonnement (waaronder het telefoonnummer met het nieuwe unlimited abonnement). Ik kan daarom geen data delen vanuit het unlimited abonnement.

Ik heb alle nummers nog een keer aangemeld voor Hussel. Wat te doen. Geduld hebben?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 June 2022, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Inmiddels staat ook het 3e abonnement bij voordelen goed (0GB data)

Alleen bij het unlimited abonnement staat bij de voordelen nog het oude TFT abonnement. Ik kan daarom vanuit het unlimited abonnement nog steeds geen data delen.

Kan iemand van KPN alstjeblieft even meekijken? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast dank!

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @MEL3! Natuurlijk willen wij meekijken!

Alle voordelen staan geactiveerd, ik heb ze bij deze opnieuw bevestigd. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om vanaf het Unlimited abonnement te delen? 

Lukt het niet, dan wil ik graag weten hoeveel MB's je probeert te delen en welke melding je precies krijgt.

Goedenavond @MEL3! Natuurlijk willen wij meekijken!

Alle voordelen staan geactiveerd, ik heb ze bij deze opnieuw bevestigd. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om vanaf het Unlimited abonnement te delen? 
Lukt het niet, dan wil ik graag weten hoeveel MB's je probeert te delen en welke melding je precies krijgt.

Dank je wel! Ik heb zojuist een sms ontvangen, en het werkt nu.

 

Reputatie 7
Badge +16

Super, fijn dat het delen van MB's nu lukt!

Geen dank en een fijn weekend toegewenst!