Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 7 May 2022
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Hallo,

 

sinds 2 dagen zijn mijn twee  kpn mobiele nummers actief en ook die van mijn oudste zoon. We zijn over gestapt van tmobolile. Nu probeer ik de voordelen van hussel te krijgen omdat alle nummers op hetzelfde adres staan evenals ons internet en tv pakket maar dit lukt maar niet. Metname dat ik nu mijn mb’s niet kan delen met de twee andere nummers is vervelend.

ik heb wel een mail gehad waarin staat dat ik van alle voordelen gebruik kan maken. Ik snap niet wat er fout gaat. Ik heb alle nummers aangemeld en staan ook in mijn KPN. Als ik mb’s wil delen krijg ik de melding dat mijn abonnement hier niet geschikt voor is. Ik heb unlimmited data.

hopelijk snel opgelost.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 11 May 2022, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ruben Leijh, welkom bij KPN. Jij hebt je dus aangemeld voor de Husselvoordelen begrijp ik. En toch lukt het niet om de mb's onderling te verdelen. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij een seintje hier in het topic kunnen geven? Ergens in de administratie gaat er dan nu iets mis, wat ik voor je recht ga zetten. 

Beste Jeroen,

 

ik heb een profiel aangemaakt. Het klantnummer van tv en internet en vast bellen staat op naam van het bedrijf van mijn vrouw.

Reputatie 7
Badge +19

Voor 1 mobiel nummer worden de voordelen niet geactiveerd @Ruben Leijh. Ik heb een melding aangemaakt voor mijn collega's van de juiste afdeling om handmatig het mb's delen te activeren.