Beantwoord

MB's delen lukt niet, alleen doneren

  • 26 April 2022
  • 1 reactie
  • 319 keer bekeken

Hallo,

het delen van mb's lukt niet, ik zie alleen maar ‘doneren’

hoe kan dit opgelost worden?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 April 2022, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @FARM, welkom op het KPN forum!

MB's delen lukt niet

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Dit en nog veel meer over MB's delen, lees je in dit topic:

 

Ik raad je aan hier eerst een naar te kijken. Lukt het toch niet? Laat het ons dan weten.