Beantwoord

Mb's delen lukt niet bij dochter. Terwijl ze aangemeld is.

  • 13 May 2022
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedenavond 

Mijn dochter is aangemeld en staat tussen mijn abonnementen ,maar het lukt niet om MB's te delen.

Gr Jan

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 May 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @J.Meij. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw dochter. Heb je haar mobiele nummer al aangemeld voor de Hussel voordelen? Als je dit al hebt gedaan en het werkt nog steeds niet, dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en alle mobiele nummers achter te laten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Gedaan

Gr Jan

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer van jouw dochter zojuist toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Als het goed is kan er nu wel MB's gedeeld worden. 😊

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels wel MB's kan delen met jouw dochter. Als dit niet het geval is dan weet je ons te vinden. 😊

Ja sorry het werkt top!

Bedankt

Gr Jan

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! 😊