Beantwoord

MB's delen lukt niet en ik kan er geen contact over krijgen

  • 26 May 2022
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Waarom krijg ik MB delen niet geinstalleerd en kan ik alleen duur telefonisch contact of hulp krijgen?

Kan nergens nog gratis bellen voor hulp vinden of een mailadres om door te geven dat kpn mij moet bellen...

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 29 May 2022, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @TTBoom KPN kun je gratis bellen via 0800 0402, dat noem ik geen duur telefonisch contact.

Via de app kon ik alleen contact maken via Belzo doorschakelen. Voor honderdtien cent per minuut.…

 

Reputatie 7
Badge +22

Via de app kon ik alleen contact maken via Belzo doorschakelen. Voor honderdtien cent per minuut.…

 

@TTBoom welke app gebruik je dan? 

Reputatie 7
Badge +16

Via de app kon ik alleen contact maken via Belzo doorschakelen. Voor honderdtien cent per minuut.…

 

@TTBoom welke app gebruik je dan? 

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar…?

Telefonisch zijn wij bereikbaar via het gratis nummer 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
We hebben een artikel waarin we uitleggen hoe het delen van MB's werkt en wat je kunt doen als het niet werkt. 

Is het intussen al gelukt om telefonisch contact met ons op te nemen? Loop je nog ergens tegenaan wat betreft het delen van MB's? Lees het graag als er nog vragen zijn.