Vraag

MB's delen lukt niet, is er een storing?

  • 1 June 2022
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Mb's delen lukt niet meer. Is er een storing??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hilde, welkom bij ons. 

Zover ik weet is er geen storing met het delen van data. Heeft dit in het verleden wel gewerkt? Zo niet, dan moeten de nummers wel met elkaar gekoppeld worden, voorwaarde is wel dat ze op hetzelfde adres staan. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi ik ben een nieuwe klant van kpn en heb net het mobile nummer van mijzelf  in de mijn kpn omgeving gekoppeld echter kan ik geen mb.s delen. Ondanks dat alle nummers wel direct zichtbaar waren .( we hadden alles tv internet en mobiel in 1 keer over gezet in de kpn winkel)

 

Alle mobiele nummers vallen onder 1 kpn id kan dit het.probleem zijn?

Inmiddels opgelost via de helpdesk 

 

Reputatie 7
Badge +24

Inmiddels opgelost via de helpdesk 

 

Fijn om te horen. Mag ik, en de rest van de meelezers ook mogen weten aar het aan lag? 

Hoi Alex_p

 

Voordelen was niet geactiveerd. 

In mijn kpn stond bij mij een link met "meer info"  alleen komt die link niet uit op de juiste pagina waar je je voordelen kan activeren. Dit is bij kpn bekend dus bellen met de helpdesk en het door die gene aan laten passen was het makkelijkste .

 

Schijnt dat de klanten service dit intern aangegeven heeft maar wordt blijkbaar niks aan gedaan.  #ietsmetprocesverbetering