Beantwoord

MB's delen lukt niet: krijg e-mail dat nummer ontkoppeld is

  • 22 May 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Mijn vriend en ik kunnen geen data delen meer. Het ging altijd goed totdat er op een gegeven moment de nieuwe app kwam. We zijn al een tijd mee bezig. Helpdesk kon ons niet helpen. Wij hebben onze nummers gekoppeld maar komen steeds op hetzelfde scherm terug. Ik heb geen zin om jullie weer te bellen en zie dat andere mensen hetzelfde probleem hier hebben gehad. Echter lijkt dat opgelost maar het is toch een kleine moeite om hier te melden wat het probleem

was zodat anderen het ook zelf kunnen regelen? In ieder geval hoop ik dat ik snel antwoord heb zodat ik niet meer extra bundels hoeft te kopen.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 31 May 2022, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

En een kleine toevoeging. Als wij data proberen te delen krijgen wij steeds emails dat onze nummer ontkoppeld zijn van onze KPN ID. Dus er gaat iets mis in die app.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Italy. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jullie geen MB's meer kunnen delen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of het mij wel lukt. 😊

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie nu pas dat je jouw gegevens hebt achtergelaten en heb het daarom nu pas voor je uitgezocht. Het mobiele nummer heeft een andere factuuradres dan de rest. Dat is de reden waarom het niet lukt om het mobiele abonnement toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice hiervoor. Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie jouw factuuradres aan te passen en gelijk ook het mobiele abonnement aan te melden voor de Hussel voordelen.